Måndag 12 Dec-11. Födelsedagskort!

                                            Hej på er där ute!

Nu är det Måndag igen, hoppas ni alla har haft en skön helg.
Här visar jag ett födelsedagskort min mamma fick i helgen.



Stämpeln är mini Magnolia som jag målat med promarkers. Den fina kortstommen vann jag av
Lena scrappar, den är så fin. Jag ritade av den jag fick på ett vanligt vitt cardstock. Så jag sparar mallen, så kan jag ju rita av den igen, smart va! Den snygga runda mallen runt Tilda har jag köpt hos Hildas Rum, där jag handlar nästan allt material.



Här är insidan. På vänster sida har jag stämplat en massa gratulationsord, kommer ej ihåg vem som designat den. Hjärtat är köpt på Hildas Rum. Blommorna har jag stansat ut med Martha Stewart
stans. På höger sida är den en stämpel från Reprint (grattistexten) Den andra stämpeln är från Inkido Ros Kollage. Dekorerat med rosa halvpärlor.



Här en närbild på grattis ords stämpeln.



Här ännu ett julkort, stämpeln kommer från Skogstokiga, har även embossat stjärnor på pappret.



Baksidan av kortet. Renen har jag köpt på Tradera.



Detta julkort gjorde jag till förra julen. Det är tre kort som hänger på rad under varandra.





Tyvärr blev bilden suddig.



Närbild.



Närbild här oxå.

Det här var allt för idag. hoppas ni fått lite inspiration. Nu blir det promenad med hundarna, vädret är inte så kul idag, mulet och snålblåst. Efter promenaden ska jag förbereda middan Stekta laxfiléer kokt potatis som vi brukar pressa, sallad och gröna ärtor och en kall sås på Turkisk yoghurt, majonäs, löjrom, dill salt och peppar. Hoppas det blir gott :))

Ska oxå åka och hälsa på Hanna och lille Oliwer, hon ska lära mig lite mer om bloggen:)


                          Ha nu en underbar skön dag, och var rädda om er där ute!

Kommentarer
Postat av: Pernilla/Pillan

Oj, va kreativ och produktiv du är! Jättefint kort oh även den nya headern! Kram Pillan

2011-12-12 @ 12:41:51
URL: http://pillanskrypin.blogspot.com
Postat av: Susy

Vilka underbart fina kort, födelsedagskortet underbart fint!

Lax är alltid gott, mums!



KRAM PÅ DIG OCH HA EN BRA VECKA!

SUSY

2011-12-12 @ 20:03:27
URL: http://susysscrapmakeri.blogspot.com
Postat av: Eva

Vilket jättevackert kort det du gjort av din vinst. Det är en häftig storlek på det. Jag köpte också sådana i London , men inte använt än.Däremot har jag gjort mindre kort . Det var lite kul att fylla dem . Renen var riktigt tuff. Ha det gott Marie. Kram Eva

2011-12-12 @ 23:29:15
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Cathrin

Tjohoooo!! Nu är jag här:-) Kul att se dej idag men det tjorvade visst ihop sig lite när jag var tvungen att scanna mina varor, och sen hade jag lite brått oxå......skulle iväg och luncha med ena syrran. Men hallå här du är ju värsta jätteduktig på det här med pyssel och kortmakeri, tycker du varit lite blygsam innan och sagt att du inte kan.

Fy på dej inte lura mej så där. Tack för titten och ha det gott så får vi prata mer när vi ses nästa gång. Tack för dina alltid så goa kommentarer inne hos mej:-) Kram Cathrin

2011-12-13 @ 21:11:43
URL: http://norrgardens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0