Söndag 11 Dec-11. Julgran och Julkort!

                                                Hej alla där ute!

Allaredan tredje advent, nu går det undan!
Vi hadde ju ett kalas för min mamma igår, det blev jättelyckat och maten smakade jättebra:)
På kvällen fortsatte jag att göra lite fler julkort. Först kommer det lite bilder på dukningen.
Bilderna blev inte så jättebra!









Närbild av Amaryllisbuketten.




Kvällen innan så var jag ute och försökte fota vår lilla utegran, men det är inte lätt när det är mörkt. Men här kommer det lite bilder även på våra lyktor, älskar ljus:)



Vackert när det är lite snö på granen:)



Vårt köksfönster och ingången.







Mera lyktor, jag har pyntat med mossa i ljuslyktorna nu, skulle ju ha gjort det innan jag fotade;)


Våra två Hängkaragan med ljuleljus!

Nu kommer det lite bilder på julkort som jag gjorde för två veckor sedan.



Ett blått julkort med en Magnolia stämpel, sittande Tilda i en ram av kartong som jag stämplat med stjärnor från Magnolia och satt dit vita halvpärlor. Tilda är målat med promarkers. God Jul är små färdiga klistermärken jag satt ihop och chalkat kanterna.



Andra sidan, en liten söt stämpel, vet ej vem som gjort den, även den målad med promarkers.
En stjärna gjord i kartong, en vit ros, vita tulpaner, spetsblomma, en stjärncharms och några vita halvpärlor. Under stjärnan har jag en vit kakspets (heter det så!)



Kommentarer
Postat av: Eva

Så fint du har på din sida nu !!!Du är så duktig att göra kort. De är verkligen jättefina.Men jag blev helt chockad när jag såg att ni har så mycket snö !!! Här är grönt som på sommaren. Och ändå inte så långt ifrån dig. Där ser man. Kram Eva

2011-12-11 @ 13:37:42
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0