Torsdagen 8 Dec-11. Nu så har snön kommit!






Här är ett kort på vår lilla utegran och vår hund Kastor, en riktig liten buse. Han älskar snö:)




                         Visst är han söt!



Här har vi vår andra lilla hund Micko, helt underbar vovve som är 8 år!



Här har jag gjort 3 tändsticksaskar i olika storlekar. Här kommer lite närbilder på dem oxå........



                       Tomten är väl för söt!




Detta är den minsta asken. När jag gör dem så målar jag alltid lådan med promarkers först, och sätter dit ett papper i botten, det blir fint. Och vackert när tändstickorna är slut. Sen är det ju bara att fylla på med nya om man vill! Jag tar ett papper och lägger runt nästan hela asken så det blir en sida med plån. Och sedan är det bara att dekorera:)



                    Lite närbild på den stora asken.



Här kommer det även lite julkort jag gjort  Det första går i blått och silver med en stämpel ifrån Skogstokiga.



Även detta i blått med stämpelgran från Inkido som är embossat med Inkidos pulver, Blå glitter. Och så ett vitt hörnornament från Py Hobby. Hon har jättefina ornament av olika slag. Så lite blå halvpärlor. Och utstansat God Jul från QuicKutz Chocolate. Jag dekorerar alltid insidan oxå, men tar inte alltid foto på det.



Här kommer ett till i blått (gillar nog det:) pappret är så vackert så jag dekorerade sparsamt.



                Insidan med textstämpel från Reprint.



Här är då tredje sidan med textstämpel från Inkido. Även dessa är embossade med blå glitter från Inkido.
Textstämpeln "Julkramar" vet jag inte varifrån den är.

Det här får räcka för idag, annars kanske ni tröttnar. Nu så ska jag gå ut med mina hundar, solen skiner så härligt här idag:)) Sedan blir det att hämta Ted från skolan, vi ska gå till sjukgymasten med hans knä.

Tack! för att just du tittade in på min sida, Jag blir glad om du lämnar några rader............ efter dig:))

Må så gott alla, och var rädda om er där ute.

Kramizar från Marie.

Kommentarer
Postat av: Hanna - Sambo med Dennis och mamma till Oliwer ♥

Duktig du är Marie som fått till ett så bra inlägg :) Och vilka otroligt fina kort du gör. Är så glad att jag har några verk av dig hemma ;)

Nu är det bäst jag tar han och en krypandes Oliwers, det går jättefort nu när han kryper, runt i hela lägenheten :) så härligt!!

Ses snart!

Massa Kramar

2011-12-09 @ 11:08:57
URL: http://haannapetterzon.blogg.se/
Postat av: Pernilla/pillan

Oj så mycket fint!! Gillade framförallt dina tändsticksaskar!! Här är det verkligen inte snö så långt ögat når - snarare storm o regn..Så mycket fint det var här, måste kolla vidare!

2011-12-09 @ 17:36:35
URL: http://pillanskrypin.blogspot.com
Postat av: Anneli Mellstrand

Hej svejs



Här vad det mycket fint att titta på ........



Trevlig helg

Pysselkramar

//anneli

2011-12-09 @ 19:17:12
URL: http://annelimellstrand.blogspot.com
Postat av: Eva

Nu har du hamnat på min blogglista så jag ser när jag ska titta in hos dig. Gu´ vad mycket fint du gjort....både kort och askar.Och er hund är hur söt som helst . Vi har haft strömavbrott 5 timmar idag. Vi som har ledningarna nedgrävda. Hur har detta gått till ?? Som tur var kom strömmen innan Idol började. Det ville jag inte missa. Här stormar fortfarande. Ha en mysig helg. Kram fråm Eva

2011-12-10 @ 00:17:21
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0