Torsdagen den 26 April 2012. Ted 16 år!

Hej alla glada bloggvänner.

Igår fyllde vår "lille" kille 16 år

Oj! vad tiden går

Här kommer ett kort jag gjorde

till honom. Pappret är från Tim Holtz

Lite mörka men riktiga kill papper











På kvällen var det öppet hus på det gymnasie som 
 
Ted har sökt till, Fordonsprogrammet transport.

Här har han hoppat upp i en stor lastbil och verkar

trivas bra:)



Hoppas nu han kommer in på den linje han vill gå



Här kommer lite bilder jag tog i vårt uterum. Jag älskar

blomman ranunkel, här ihop med penséer och

julros



Här lite annat smått och gott




Här brukar vi sitta och ta det lugnt:)




Här en kruka med timjan, fatet har jag gjutit

själv i betong




Det var allt för ikväll:)

Nu känner jag att kroppen skriker av sömn

Må så gott, och var rädda om varann



Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Marie!



Hoppas ni hade ett trevligt födelsedagskalas!! Och att han var nöjd, födelsedagsbarnet!!

Kortet han fick var superläckert!!



Vilka fina bilder du visar hemifrån er..jättekul att se! :-)



Önskar er nu en trevlig valborg och 1:a maj!



Kram Lena



2012-04-29 @ 18:25:46
URL: http://lenascrappar.blogspot.com
Postat av: Tess

vilka härliga bilder du visar!!

och kortet till ted är kanonfint, snygga färger och riktigt killaktigt!!

skickar honom en grattishälsning.

ha det fint och jag önskar er en trevlig 1'a maj.

kram från tess.

2012-05-01 @ 08:45:21
URL: http://tessekwall.blogspot.com/
Postat av: MezzaNotte

Vad mycket fint du skapar! Gillar oxå betong, fatet e bara för läckert! Kram Katja.

2012-05-28 @ 17:35:32
URL: http://mezzanotteskapar.blogspot.com
Postat av: Biggan

hej Marie jag bara häpnar när jag ser alla kort . Vilket jobb! och jag blir alltid lika glad när jag får ett tjockt kuvert. Kram Biggan

2013-01-29 @ 19:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0