Mer bröllopskort!

Fredagen 28 Dec 2012!
 
God fortsättning önskar jag ER ALLA:)
Hoppas julen har varit bra, och att ni har
ätit och druckit gott, och att ni har varit
snälla och fått många julklappar:))
 
Här har allt varit toppen:))
 
Idag ska jag visa ett kort jag gjorde till ett brudpar den 24 Nov 2012.
Det är vänner till oss, han kommer från Litauen och hon från
Ryssland. De gifte sig i Klevshult på hotellet där. Så här kommer
det lite bilder på kortet som jag gjorde, deras bröllop gick i blått och gult, så
även kortet
 
 
närbild på blommorna
 
 
 
Insidan
 
 
Texten är så vacker tycker jag
 
 
 
 
 
Jag broderade även en tavla till dem
 
 
Här ser vi självaste brudparet:)
 
 
Bilen hjälptes vi åt att dekorera
 
 
 
Vi åkte sedan i parad till Jönköping. I Litauen har man en tradition där mannen ska bära
bruden över en bro. Så det blev vår nya fina bro över Munksjön, den är ganska lång( tror den
är ungefär 260 meter) Han bar henne hela tiden, inte dåligt va!
Sedan fotades det lite och vi åkte tillbaka till hotellet och intog en fin middag och
bröllopstårta såklart:)) Vi dansade mycket oxå:)))))))
 
 
Brudvalsen
 
 
Bröllopstårtan
 
 
 
Vi hadde det så trevligt, allt var sååååå fint och många glädjetårar rann ner från min
kind. Kazys är som en "son" för mig:)) Och just nu är de påväg till Gran Canaria på
en smekmånad:)) Jag önskar dem en lång och underbar framtid:))
 
Ja det var allt för ikväll, hoppas ni orkade titta på allt;)
Ha en fin helg och var rädda om varann
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilket underbart bröllop. Så roligt för er att vara med och delaktiga i det. Ni har varit så gulliga mot denna familj vet jag ju.
Kortet du gjort var sagolikt. Du är så duktig Marie !!
Ha ett fint slut på året och ett gott nytt år 2013.
Kram Eva

2012-12-28 @ 23:39:46
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Iffa

Vilket fint bröllopspar! Hör på din beskrivning att det var ett mycket lyckat bröllop och måste ju säga att de gula rosorna som slingrar sig ner på tårtan var väldigt snyggt!
Härligt med traditionen....där fick han sig en liten work-out samtidigt då,hihi.

Nu över till kortet du gjort åt dom. Älskar ju själva vikningen,hihi! Den är ju för snygg. På insidan = vad snygg "brudbuketten" du gjort och satt där inne var!!!! Texten = ja den var helt underbar och vad roligt att du hade en sån i dina gömmor. Under den texten blev jag helt frälst över den snygga dekorationen du satt där = sååååå fin!!!!!
Framsidans stämpeln i form av ett bröllopspar = jättefin, älskar siluettstämplar! Du har inte sparat på blommor vilket jag gillar, underbart med alla blommorna på framsidan. Jättekul att du fångat upp deras färgtema i ditt kort!!
Kram på dig!

2012-12-29 @ 06:18:46
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/
Postat av: Anneli mellstrand

Hej på dig vilket ljuvligt kort du har gjort och gav paret...... Broderat en tavla också vad duktig du är superfin...
Måste ha varit kul att få gå på bröllop........
Tack för allt vänligt du skriver hos mig jag blir jätte glad....
Gott slut och gott nytt

Kramar i massor
Anneli

2012-12-29 @ 12:02:33
Postat av: Pernilla/pillan

Go kväll kära du! Underbart kort du gjort! Den spell-diesen du använt i slutet va riktigt läcker. Visst är det alltid kul med bröllop!? Det är så mycket hopp o glädje. Hoppas det blivit bättre med dina ögonlock, alltid jobbigt med sånt i ansiktet, jag har själv på senare tid fått lätt eksem i ansiktet och roligare kan man ha..:-(
Ha en bra kväll. Kram

2012-12-29 @ 20:36:22
URL: http://pillanskrypin.blogspot.com
Postat av: Tess

har ju redan sett de här bilderna men måste säga igen att de är så fina!! och ditt kort och tavlan du gjorde är lovely! du är så duktig!! kram kram.

2013-01-02 @ 09:52:22
URL: http://tessekwall.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0