Söndagen den 22 Januari-12. Presentettikett och kort!

 Hejsan!

Ja nu var det Söndag igen, vad fort helgerna går.
Här har det kommit en hel del snö i helgen.
Det blir ju väldigt ljust och fint men
för mig hadde det lika gärna
fått vara grönt.

Jag har suttit i mitt scrapprum lite i
helgen. Gjorde en presentettikett
i blått.



Har använt mig av lite grejer som jag beställde
från PY Hobby, de små metallblommorna i
silver och några cards Candi som jag
lackade. Har även använt Washitejpen.
Grattistämpeln kommer från
Skogstokiga.

Jag har beställt mer gosaker från PY Hobby.
Hoppas det kommer i början av veckan:)







Jag har en vän som fyller 25 nu i Mars. Hon gillar
skarpa färger. Tycker det är lite svårare att göra
kort med skarpa färger.

Men här kommer det ett i allafall.



Här är framsidan. Jag har vikt det i fyra delar så man
kan ställa det hur man vill.

















Baksidan





Ja det var allt för idag. Hoppas ni fått lite
inspiration.

Nu när jag tittar ut så faller det mer SNÖ!

Må så gott, och var rädda om varann


Kommentarer
Postat av: Eva

Så vacker presen etikett och kortet har härliga färger.Kul att du har gjort en annan vikning. Omväxling förnöjer. Här har kommit mycket snö idag. Mannen är just nu ute och tar fram snöslungan. Jag försökte skotta för hand, men det var så jädrans tungt. Vad roligt med små valpar. Man blir lätt förälskad i sådana.Ajax fick springa lös i skogen igår i 4 timmar. Idag hade det inte gått. Snön fastnar i hans lurviga päls.

Ha en skön söndagkväll. Här blir det säkert Wallander. Kram Eva

2012-01-22 @ 17:04:25
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hej Marie!

Vilka fina kort du visar, kul att ge bort och kul att få. Här har vi också fått snö i helgen, har precis lagt ut bilder på vårt hus i vinterskrud. Jag har faktiskt längtat efter snön, älskar att gå kvällspromenader när det gnistrar vitt runt omkring. Visst är det lite halt men man får ta det försiktigt! Kram till dig!

2012-01-24 @ 21:54:00
URL: http://vaxthuset-camilla.blogspot.com
Postat av: Anneli Mellstrand

Härlig etikett o kort , man blir glad av mycket färg........



Trevlig helg på dig



Kram



//anneli

2012-01-26 @ 21:25:08
Postat av: Camilla

Hej igen Marie!

Titta in hos mig. Jag har pysslat och trixat lite med min blogg ikväll och passade på att ge dig en riktig utmaning. Hoppas du antar den (känn ingen press och ta den tid du behöver!) Kram Camilla

2012-01-27 @ 19:15:12
URL: http://vaxthuset-camilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0