På hästryggen och ett kort!!

 
 
 
 Måndagen den 30 Sept 2013
 
Halloj!!
Tänk att det redan är den 1:a Oktober imorgon. Vart tog
September vägen!!?
Vi har i alla fall haft en UNDERBAR månad här hos oss med
Sååå fina härliga dagar med mycket sol och inget regn:)))))
Nu får vi se hur Oktober blir.
 
Vår äldste son Kim har en flickvän Paulina som har två
underbart fina hästar. Jag var hos dem för ett tag sedan
och kollade när hon red sin vackra häst Chanell i paddocken
 
 
 
 
 
Härliga foton va!!!!
Min kusin fyllde år för ett tagsedan också.
Jag gjorde ett kort till henne och skickade iväg
till henne
 
 
Stämpel från Bildmålarna som är färglagd med Distress Ink. Papper från Maja
Designs Sofiero, sååå vackra:))
Kant stansar från Martha Stewart och den fina grattis stämpeln
har jag köpt av Åsa/asamia. Hon har såååå fina egengjorda stämplar:)
Några band, halvpärlor, pärlband, stickles och duttar gjorda med
Liquid Pearls
 
 
 
 
Insidan med Washi tejp och en ny inköpt dies från
Joy! Crafts, såååå läcker tycker jag
 
 
Övre insidan
 
 
Den här fina blomdiesen har jag fått av Anneli M, Tack:)) satte på
några pärlor och stickles på de små fjärilarna i mitten
 
Och så till sist baksidan. En stans från MS och ny inköpt
Washi tejp som ser ut som piano tangenter, den
gillade jag:))
 
 
Ja det var allt för ikväll. Hoppas ni har det bra där ute i
vårt avlånga land:))
Jag vill även Tacka för alla era fina kommentarer
inne hos mig, det värmer ska ni veta:)))))
 
Må så gott och var rädda om ER
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Det var ett otroligt vackert kort med många fina detaljer. Det är ju det du är så superbra på. Jag har aldrig kommit igång med Washitejp. Förresten fanns det knappt några alls på mässan. Inte heller metallcharms. Hästen är fantastiskt vacker. och Kims Paulina verkar ha fått in den perfekta stilen.Ser mysigt ut.
Kram Eva

2013-09-30 @ 23:12:51
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Vilka underbara foton och vilken vacker häst hon har. Hon rider den så fint, sitter så rakt i sadeln.
Ditt kort är makalöst vackert, så fint färglagt och så fina detaljer. Me like!
Jodå, du har rätt...mormormargareta är min mamma. Hon halkade in på scrappet för att jag skickade henne runt alla scrapaffärer i Stockholm för att leta scrapsaker åt mig, till sist var även hon fast i hobbyn. Hon är en klippa och hjälper mig och Anna-Karin när det är mässa med kaffekok och annat för att alla ska trivas.Hon kallar sig MormorMargareta på nätet, för hon är ju mormor till mina två barn.

2013-10-01 @ 05:45:11
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Elzie

Sån fin häst och ryttarinnan var inte sämre. Kunde inte låta bli att småle för mig själv när jag såg stolen på bilden. Tänkte mig att hästen skulle sitta där och vila, haha. Hade varit en syn för gudar.
Ljuvligt kort du gjort till din kusin. Jag är så dålig på att göra kort numera, men tänkte jag skulle få fart på julkortsgörandet i år i alla fall. Tycker aldrig jag får till målandet på stämplarna som jag vill!
Hoppas du får en fin första oktober.
Kram Elzie

2013-10-01 @ 08:16:27
URL: http://essemia.blogspot.com
Postat av: Cornelia

Åh, vad glad jag blev när jag tittade in här idag! Hästtjej i själ och hjärta är jag... så jag bara njuter av dina sköna bilder!

Ett fint kort i vackra färger har du gjort också!

2013-10-01 @ 14:51:20
URL: http://raggsocka1.blogspot.se
Postat av: Iffa

Hej!
Hjälp var tar dagarna vägen..............här är det fortfarande kaos i hjärnan ;) och därav varesig pyssel, bloggande eller mycket annat.
Vilka fina kort du tagit på henne och hästen!!
Jättesött kort du gjort, älskar ju den hjärt-kantstansen....ursnygg verkligen och hela kortet är så sött!!
Hoppas ni har det bra så får vi höras snart!
kramis

2013-10-01 @ 17:27:07
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/
Postat av: Johanna -pojjo

Super fint kort och jätte fina foton :D vilken söt tjej på hästen också ;)

2013-10-03 @ 14:02:39
URL: http://pojjos.blogg.se
Postat av: Stephi

vilka fina bilder på hästen, så vacker.
Kortet är så sött, fint dekorerat i pastellfärger..like.
Trevlig helg;-)

2013-10-05 @ 07:58:05
URL: http://stephis-kort.blogspot.com
Postat av: Margareta

Härliga ryttarbilder!! Det syns verkligen att det är en duktig ryttare - så snygg sits!!
Ditt kort är alldeles underbart! Vackra färger och detaljer och den söta stämpeln är så fint färglagd!!
Tack för rara ord inne hos mig!!
Ha en härlig höstvecka! Här hade vi verkligen "Brittsommar" idag på Birgittadagen!
Kram!!

2013-10-08 @ 00:05:15
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Anneli Mellstrand

Åhhhhh, vilka fina bilder du visar.............

Kortet är så fint med många detaljer .........

Kram på dig
//Anneli

2013-10-08 @ 05:12:30
Postat av: KatarinaR

Tack så mycket för dina lyckönskningar.
Det gjorde mig glad!
Kram!

2013-10-09 @ 19:52:34
URL: http://www.katarinaspyssel.blogg.se
Postat av: Cornelia

Hej Marie!

Tusen tack för alla härliga kommentarer du skriver! De glädjer mej ända in i hjärteroten!

Nu har jag varit bortrest en vecka och kilade snabbt in här för att se vad du har hittat på under tiden, men nääää... du har hittat på nåt helt annat än att sitta här och blogga iallafall *S*

Ha en underbar helg!

2013-10-11 @ 22:11:52
URL: http://raggsocka1.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0