Fredagen den 16 Dec-11.

                                          Hej på er alla där ute!

Min förkylning är lite bättre nu:) men jag har fått lite hosta oxå. Hoppas det går över till jul:)
Idag visar jag några kort jag har gjort under året.



Ett grattis kort till min väninnas dotter som fyllde 21 år.



Närbild på den fina textstämpeln som kommer från skogstokiga.



Här ett kort som min son fick när han fyllde 21 år.



Detta Tack kort gjorde jag till sonen när han hadde pryat på Konsum i våras.



Insidan på kortet. Tyckte det passade med lite frukt, kaffe och några bakelser.



Tredje sidan. Jag kan meddela att de blev glada:)



Här ett kort jag gjorde till min frisör när de fick sin son Oliwer. Stämpeln är från Skokstokiga.



Den söta textstämpeln kommer jag inte ihåg vem som designat, någon som vet?
De söta små bäbisfötterna kommer från Stämpelkällan.



Tredje sidan. En liten charms barnvagn. Texten välkommen till världen har jag skrivit ut på datorn.
Disen jag skrivit på är en Spellbinders Lacey Squares. Fåret är oxå en dies. Stjärnorna och molnet köpte jag på tradera.



Sista sidan. Textstämpeln kommer från Skogstokiga. Och den söta nallen har jag köpt på tradera.

det var allt för idag. Hoppas ni fått lite inspiration. Nu är det dags att gå ut med hundarna. Solen lyser lite här idag:)

                                    Må så gott, och var rädda om varann.

Kommentarer
Postat av: Hanna - Sambo med Dennis och mamma till Oliwer ♥

Vi är så nöjda med alla våra kort vi har fått från dig :D nu ska jag iväg till jobbet alldeless strax, oliwer ska vara hos morfar en stund tills D slutar. Skönt att förkylningen är bättre :)

Kram

2011-12-16 @ 13:59:51
URL: http://haannapetterzon.blogg.se/
Postat av: Eva

Så skönt att du är bättre ! Men hosta kan ju sitta i ett tag. Dina kort är jättefina.Jag känner igen textstämpeln, kanske Lena vet varifrån. Gulligt med de stämplade fötterna.

Ha en härlig helg ! Kram Eva

2011-12-16 @ 16:47:50
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hej Marie!

Kul att du också blivit en bloggerska! Fin sida du har gjort. Önskar dig en skön adventshelg!



Kram Camilla

2011-12-17 @ 11:16:14
URL: http://vaxthuset-camilla.blogspot.com
Postat av: Anneli

Så många vackra kort du har gjort!

Gillar alla dina vackra detaljer du har på korten



Kram anneli

2011-12-17 @ 19:25:35
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com/
Postat av: Susy

Oj så många härliga kort du har hunnit med!

Jätte fina!

Ha en bra vecka!

KRAM SUSY

2011-12-19 @ 09:02:20
URL: http://susysscrapmakeri.blogspot.com
Postat av: Lena

Hej Marie!!

Det är så kul att du bloggar äntligen!! Så fort jag hinner ska jag lägga in dig i min blogglista så jag kan hålla bättre koll på dig!! ;-)

Va trist med förkylning, hoppas du blir av med den helt..



Såå mycket fint du gör!! Jag är jätteimponerad!!



Nu vill jag önska dig en trevlig vecka!!



KRAM lena

2011-12-19 @ 09:20:01
URL: http://lenascrappar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0