Måndagen den 19 Dec-11 Julgodis och kort.

Hej på er alla där ute!

Här har det kommit en hel del snö, det är så vackert och man känner julstämmningen:) Hoppas ni känner likadant. I Söndags bakade jag skorpor. Evas saffranskorpor, jättegoda:)



Gjorde även julgodis. 5 minuterskola, jätte enkla att göra. Gjorde även cornflakes crisps men glömde att fota, typiskt mig:) men goda blev de.



Har även gjort några fler julkort. Här kommer det första.



Närbild på blommorna och änglavingen.



Andra sidan.



Tredje sidan.



Här ett lite enklare julkort i blått.



Andra sidan.



Tredje sidan.



Baksidan.



Det var allt för idag.

Må så gott, och var rädda om varann.





Kommentarer
Postat av: Eva

Vad mumsigt du har gjort !!! Mina saffransskorpor är snart slut. Måste klistra för locket så vi har några på julafton. Fina och välarbetade kort har du också hunnit med.Gillar din baksida med den blå mellanspetsen.

Kram Eva

2011-12-19 @ 23:34:50
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Hanna - Sambo med Dennis och mamma till Oliwer ♥

Jag vill ha receptet på kolan om jag ffår :) verkar smidigt att göra för min del :) kommer du förbi någon dag?? Hoppas du är bättre nu.

Kram

2011-12-20 @ 10:46:58
URL: http://haannapetterzon.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej kära du!!



Marie, tusen tack för den fina julklappen..såååå fina saker du skickat till oss!! Makalöst fina verkligen!! Elisia älskade dina 5-min kolor..hon drog i sig massor..



Jag är jätteglad att du skaffat blogg och ser fram emot dina alster framöver..du är väldigt proffsig!!

jag tittar på sakerna du gjort flera ggr varje dag och du är så duktig!



Ha nu en riktigt fortsatt skön julhelg!!



Massor med kramar från Lena och familjen!!



2011-12-24 @ 22:59:28
URL: http://lenascrappar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0