Lite allt möjligt! Fredagen den 20 April

 


Nu är jag tillbaka efter ett långt uppehåll.

Tiden har inte räckt till, vi har ju fått våran

lille nya hundvalp. En Yorkshiertterrier vid

namn Zimba







Här är han 8 veckor, visst är han söt.  När bilden är tagen den 11 Mars

då var det vackert väder:)

Sedan kom det snö igen:(













Han är så go, men det tar mycket tid. Vi har ju 3 hundar nu:)

Jag har hunnit att göra några kort iallafall:)





Här ett ljuskort till en tjej som fyllde 24 år.



Här ser ni det öppet. Doftljusen är under bandet, så när man öppnar

rossetten så drar man ut ljusen.

Jätteroliga att göra:)



Vi har även köpt ett sånt där stort tält 3x3 meter, som man

ställer över sina utemöbler. Vi har en liten uteplats

längst uppe i trädgården.












De två krukorna har jag köpt på Ikea och satt plastväxter i.

Den fina ljuslyktan fick jag när jag fyllde 50 av en kompis:)








Möblerna köpte vi på Bergmans möbler och filtar och kuddar

kommer från Ikea.

Nu är det ju inte väder att sitta där ännu, men snart så hoppas vi:)))

Växterna har ju inte kommit upp heller än, men lovar att ta

lite vackra bilder på det senare och visa.

Skönt att det är Fredag igen. Ikväll blir det titta på Let´s Dance

och kanske hinner jag med lite scrapping:))



Må så gott, och var rädda om varann



Kommentarer
Postat av: Tess

wow, er uteplats ser riktigt fin ut, hoppas det kommer lite värme nu så vi kan använda den!

kortet är häftigt, snygg vikning och vackra färger!!

önskar er en trevlig helg. kramis, tess.

2012-04-21 @ 08:51:36
URL: http://tessekwall.blogspot.com/
Postat av: Eva

Vilken liten gulleplutt !!! jag förstår att du har fullt upp med honom. Ändå har du hunnit göra fina kort !! Ha en härlig helg !

Kram Eva

2012-04-21 @ 10:16:07
URL: http://evaspysselsida.telia.com
Postat av: Susanne Svensson

VÄLKOMMEN TILLBAKA....

Vilken liten sötnos ni har skaffat :)

Ditt ljuskort är kanonvackert... så fint du dekorerat det och rullat hörnen. Skoj att få se mysuterummet... kan tänka mig att ni längtar ut dit...

Ha en fin helg!!! Kramizar

2012-04-21 @ 11:46:46
URL: http://susannesvensson.blogspot.com
Postat av: Camilla

Kul att du är tillbaka igen men jag förstår att du har haft full upp med den lilla sötnosen. Tre hundar tar förstås mycket tid. Själv har vi ingen hund längre men vår irlänska setter Fannie blev 14 år så visst har vi levt "hundliv" vi också.

Fin uteplats ni har, där är säkert jättemysigt att sitta både dag- och kvällstid. Ha det så bra och tack för att du hälsar på inne hos mig, alltid lika kul att läsa dina snälla ord! Kram Camilla

2012-04-21 @ 16:11:12
Postat av: Lena

Hej Marie!!

Vad härligt att se att du är tillbaka!!

Vilken bedårande liten ny familjemedlem!! Jösses va söt!!

Vädret är verkligen under all kritik men vi hoppas på förbättring snart!! Vilken fin "hörna i trädgården ni fixat, förstår att ni vill sitta där!



u är så duktig på att scrappa, alltid kul att se dina alster och jag vet ju hur fina de är i verkligheten!!



Ha nu en bra vecka!



Kram Lena

2012-04-22 @ 18:16:50
URL: http://lenascrappar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0