Adventsbilder och kort!

Fredagen 21 Dec!
 
Halloj bloggvänner:)
 
Idag ska jag visa hur vi har det hemma i våra fönster och
ett kort som Kim´s flickvän fick när hon fyllde år.
Vi börjar med köksfönstret
 
 
 
 
Vardagsrummet
 
 
 
 
Jag tycker julrosor är så vackra, synd att de inte står så länge inne
 
 
Och så Ted´s rum
 
Bilderna blev lite mörka.
och så ett foto på adventljusstaken vi har på köksbordet, jag har
dekorerat med kuddmossa, nötter och kaffebönor och lite julpynt
 
 
 
Här kommer kortet som Paulina fick, hon älskar hästar, hon har 2 egna:))
 
 
 
 
 
På insidan gjorde jag ett fack där jag satte presentkort
 
under presentkortet satte jag en stämpel
 
 
 
nedre insidan
 
 
baksidan
 
 
Idag är gubben min ledig:)) Nu ska vi sätta upp vår gran (plast) och dekorera den och
städa ordentligt:)) Sen ska jag göra kola, Pillans recept:)) det blir lite fler julkort
oxå som ska leveras ikväll:))
Förresten, här kommer ett staffli julkort som ska leveras ikväll
 
 
 
 
Det var allt för idag, hoppas ni gillade det!
Nu önskar jag ER en fin fjärde advent, och hoppas ni tar det " lugnt"
i julstöket:)
 
Må så gott, och var rädda om varann
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Sååå fint ni har det !! Vackra pynt och underbara kort som du har gjort. Du har verkligen den där speciella snitsen på dina kort.
Ha det riktigt julhärligt och trivsamt önskar jag dig och hela familjen.
Julkramar Eva

2012-12-21 @ 11:31:34
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Susanne Svensson

Hej Marie
Så underbart mysigt du har gjort inför den stundande julen.... Dina båda kort är helt underbara, så fint dekorerade :) Önskar dig och din familj en underbar jul och ett Gott Nytt År!!!! Kramizar Susanne

2012-12-21 @ 11:39:34
URL: http://susannesvensson.blogspot.com
Postat av: Iffa

Hej!
Vad julmysigt du har det hemma hos dig!!!
Här kör vi plastgran sedan ett år tillbaka oxå. Efter att fått kånka hem granen (ingen glad son =) och sedan barrat ner hela trappuppgången när den skulle ut beslutade vi oss att pröva detta.....är ju verkligen inte samma sak, men mycket bättre än ingen alls har vi kommit fram till =)

Vilket fint kort hon fick på sin dag, vilket jobb du lagt ner!!!! Jag älskar den stansen du använt, har oxå den och är så glad för det! Går att variera och göra så underbara kort med den.
Underbart julkort du skall lämna ifrån dig idag, så mysigt =)
Önskar dig nu en GOD JUL och ha det jättemysigt!!
kram från mig!

2012-12-21 @ 13:27:37
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/
Postat av: Anneli Mellstrand

Så mysigt och fint du har det , visst är det kul att gå och pynta ??????????

Dina kort är så fina det första är ju så många detaljer på urfint .........

Vill önska dig och din familj en underbar Jul och ett gott nytt år med många härliga pysselstunder..............

Kramar i massor
//anneli

2012-12-21 @ 15:43:47
Postat av: Pillan

Va fint och pyntat ni har det! Din utsikt fr köksfönstret är ju jättevacker! Och korten sen, födelsedagskortet var ju så läckert med alla dessa genomtänkta detaljer, det måste hon blivit glad för. Julkortet var ju också så fint, har också den granstämpeln och julstämpeln, tack för inspirationen. Tack för dina snäll ord hos mig, Milou ska får sig en genomkamnng han med och lite klippning blir det nog med ;-) Stor julkram Pillan

2012-12-23 @ 19:18:04
URL: http://pillanskrypin.blogspot.com
Postat av: Susy

Så många härliga kort!

Önskar dig ett riktigt gott nytt år!

KRAM SUSY

2012-12-28 @ 13:54:56
URL: http://susysscrapmakeri.blogspot.com
Postat av: Tess

hej hej kompis. så fina bilder du visar upp på ert vackra hem, så juligt och mysigt, men snart är det dags att kasa ut julen tyvärr.
kortet till paulina är så häftigt!! riktigt snyggt!!
jukortet är oxå jättefint!! kram.

2013-01-02 @ 09:56:29
URL: http://tessekwall.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0