Julkort!

Söndagen 30 Dec 2012
 
Halloj!
Snart är det här året till ända. Nu får vi hoppas att vi ALLA
får ett fint 2013:)))))
 
Idag tänkte jag visa lite julkort jag gjort i år. Det  första går i blått och
där har jag embossat granar, stämpeln är från Inkido och jag har maskat dem. Jag har använt mig av
 
lickquid pearls, silver. Lite blommor & metalldekorationer
 
 
 
 
 
 
Baksidan. Diesen är från Memory Box
 
 
Här har jag dekorerat två t-askar. Papper från Magnolia. Metalldekorationer
köpt hos Py Hobby. Ljuset är en dies från Marianne Design, älskar den:))
Tagen är en dies från Magnolia. Stämpeln är från Slöjd detaljer
och embossat i guld
 Jag har även använt lite washitejp:) blommor och lite bling
 
 
Lite närbilder
 
 
 
 
 
 
från sidan, där har jag använt mig av en metalldekoration från TPC studio
Timeless Christmas
 
 
Baksidan. Stämpel från Inkido, embossat med guld
 
 
Här ett till i blått, stämpeln är från Magnolia och embossat i vitt.
 
Stjärnan är från Quick kutz, så även de vita hörnen. Swirlen är från Memory Box.
Kant stansen är från Martha Stewart, tokgillar:))
 
 
Närbilder
 
Insidan. Stämpeln är från Reprint. hörnen är en stämpel från Inkido
 
 
 
Baksidan. Stämpeln är från Skogstokiga. Har även använt washitejp
 
 
Ja det här var allt för det här året. Det kommer fler julkort nästa år, oj!  det lät
långt bort. Men det är ju allaredan imorgon:))
 
Så nu önskar jag ER ALLA ett Gott Slut och
Ett Gott Nytt År 2013!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Iffa

Hihi, ja nu är det snart inte 2012 längre....2013....herregud vad tiden gått!
Vad mycket fint du visar idag, du är så duktig på denna hobby,varierar mycket och det gillar jag!!!
Det där ljuset är så fint, fick några utstansade och skall nog försöka hitta den och shoppa den, en die jag inte tror man tröttnar på så fort.
Vad läcker insidan var på det sista kortet!!! Ser även att du använt den underbara kantstansen från MS där på, den är bara såååå snygg =)
Önskar dig ett jättefin och Gott Nytt År!
Så kul att vi träffats och jag hoppas vi ses framöver igen!
Kram!

2012-12-30 @ 16:45:56
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/
Postat av: Susy

Så mycket vackert du gör, en fröjd för ögat!

Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

KRAM SUSY

2012-12-30 @ 19:13:43
URL: http://susysscrapmakeri.blogspot.com
Postat av: Lena

Hej Marie!!

Vill bara önska dig och familjen en god fortsättning på nya året!
Hoppas få se mer av dina underbara alster under året..de är en fröjd för ögat!!

Vi hörs snart igen och tack för alla kommentarer, kort och presenter under året!!

Stor kram från Lena

2013-01-01 @ 23:07:03
URL: http://lenascrappar.blogspot.com
Postat av: Tess

hej vännen!! hoppas du har piggat på dig så att vi kan ses snart igen?! inte kul att vara sjuk. :(
vilka fantastiska kort du visar upp!!
älskar den stansen från MS som du använt på sista kortet, gillar även de embossade sakerna massor!!
ta hand om dig!! kram från mig och barnen.

2013-01-02 @ 09:50:18
URL: http://tessekwall.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0