Onsdagen den 18 Jan-12. Presentetiketter och lite annat.

HEJSAN!

Då var det ett tag sen igen.
Fattar inte vad all tid tar vägen.
Många känner nog som jag oxå.
Det måste vara åldern...... eller!

Här kommer en bild på vårt
köksbord.



Vita pärlhyacinter och ett gammalt silver kakfat med en
gammal kristallkupa.
Innuti har jag lagt rosor som inte är äkta.



Här ser ni lite bättre hur det ser ut utan kupan.

Jag har oxå hunnit med att göra två presentetiketter.
Jätteroliga att göra.
 Har fått idén från Evas Pysselsida.





Den här går i rosa. Stämpeln kommer från
Skogstokiga.





Den här gjorde jag i lila färger.



De mesta grejerna köper jag på Hildas Rum som finns i Tenhult.

Sista fotot blir på en tulpan bukett.



Rosa tulpaner och vita ranunkel. Så vackert tycker jag.

Det var allt för idag.

Må så gott, och var rädda om varann.



Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Marie! Vad fint du gjort hemma..lite vårkänsla! Älskar din tulpanbukett..och den vita ranukeln (stavas det så) är ju hur fin som helst..



Etiketterna är jättefina, borde göra lite såna också..mamma fastnade verkligen för dem..



Vad kul att ni gillade falukorvsgrytan..den är verkligen annorlunda och lite roligare än bara falukorv..

Här blev det omelett ikväll då även jag drabbats av magsjuka..suck..svårt att undvika med sjuka barn. Men det går åt rätt håll som tur är..



Önskar dig nu en fortsatt bra kväll..



KRAM Lena

2012-01-18 @ 21:38:39
URL: http://lenascrappar.blogspot.com
Postat av: Eva

Så fina etiketter du gjort. Man blir verkligen taggad att göra sådana tags. Roligt va !!!!!Och tulpanbuketten viskar om våren. Roligt att se att du också använder gamla silversaker. Det är väldigt lätt att de hamnar långt in i skåpet.De blir fina med lite pynt i. Håll i dig, här snöar stora blaffor ikväll !! Kram Eva

2012-01-18 @ 22:11:02
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Hanna - Sambo med Dennis och mamma till Oliwer ♥

Hej!

Tack söta du, jag håller mig nog till ljust. trivs bäst i det och D tycker det är finast också! Får se vad jag hittar på hihi :) vilka fina saker du har gjort! Ska försökta hitta ett bra kort och ge dig på Oliwer.

Ska vi ta en sväng till stan nästa vecka??

KRAM

2012-01-19 @ 12:15:59
URL: http://haannapetterzon.blogg.se/
Postat av: Anneli Mellstrand

Hej

Vad fint du gjort på ditt köksbord ........

Tagsen ,ettiketterna är superfina ...........

och sist vilken underbar blomsterbukett , tulpaner ranunkel är mina favoriter också .....



Kram o trevlig helg



//anneli

2012-01-19 @ 22:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0