Söndagen den 8 Jan-12. Kort och lite annat!

God fortsättning på er alla goa blogg vänner!

Nu är jag igång igen efter alla helgerna, har haft fullt upp:) Hoppas att ni alla har haft en skön Jul och en härlig Nyårsafton.  Först ut idag blir ett kort som jag gjorde till min väninna som fyllde år nu i Januari. Hon har massor av hästar så jag tyckte detta passade henne:)




Här är andra sidan av kortet.



Tredje sidan.



Hon blev glad för kortet:) Nu ska jag visa ett kort på mig och Alina från Litauen. Hon är mamma till 8 barn, var av 5 barn har flyttat hit och arbetar här nu i Sverige. Nu i Fredags kom Alina hit, det var så roligt att få träffa henne igen, det är sex år sen sist vi sågs. Det blev många kramar:))



Hon hadde med sig ett så vackert silver halsband till mig:)) Det var från henne och dottern.



Jag blev så glad:)))) De hade även med sig en så god kaka till oss och en massa godis.
Vi har fått den många gånger av dem. Titta nu så stor den är! Och allt godis Mmmmm!



Runt kakan är det härlig god choklad och glasyr, De har gjort den som en julgran:)
Den är jättegod. Godiset kommer att räcka rätt så länge, hoppas jag;)

Lite närbilder







Det ser väl gott ut!!

Imorgon börjar skolan igen, åter till vardagen. Känns rätt så skönt faktiskt:)

Det var allt från mig ivkäll.

Må så gott, och var rädda om varann.



Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken läcker kaka. Den ser precis ut som en spettekaga så´n som vi har i Skåne om man bortser från godisdekorationen runt om.Härlig ! Och vilket fint halsband du fick. Jag vet hur väl du tagit emot dem hos dig. Säkert värdesätter de dig jättemycket. Ny vecka. Ha det gott. Kram Eva

2012-01-08 @ 23:08:21
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Anneli Mellstrand

Wow vad mycket godis ...............



Kortet är superfint .....



Kram

//anneli

2012-01-09 @ 22:02:13
Postat av: Camilla

Hej Marie!

Kul att se att allt är bra med dig. Jag tycker det är lite skönt att alla helgerna nu är över, det är också skönt att skolan börjar igen så det blir lite ordning på alla mat- och sovtider här i familjen. Om du tittar in till mig i växthuset så finns det något till dig där....



Kram Camilla

2012-01-10 @ 22:11:18
Postat av: Hanna - Sambo med Dennis och mamma till Oliwer ♥

Åh fina du! Vad kul att du är nöjd med ditt hår. Du blev så fin ♥ Vi har en härlig kväll här hemma med mys framför tvn.

Ja visst gör han stora framsteg våran kille. Det märks att han gillar när du är på besök :) och det gör vi också!

Kram Kram

2012-01-14 @ 22:03:33
URL: http://haannapetterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0