Nya scrapgrejer!

Lördagen 16 Mars!
 
Hej glada bloggvänner:))
Nu var det ju ett tag sen sist, uj vad tiden går!
 
Ikväll tänkte jag visa lite nya scrapgrejer jag
köpte på mässan i Göteborg:))
Så himla mycket fint de hadde, rena
gruvan för oss som inte har
någon direkt scrapaffär där
vi bor! Jag gillar ju att klämma
och känna på grejerna:))
 
Först ut ett par läckra väskor jag köpte för att kunna
bära det jag skulle köpa;))
 
 
Här en förvaringspärm för papper köpt på cili´inpaper (vet ej om jag stavat rätt)
Den svarta bakom blev jag riktigt nöjd med, den kan jag bära med mig:))
 
 
Här lite papper från Bildmålarna, såååå himla fina tycker jag:))
 
 
 
 
 
 
 
Stämplar från K.Design & Vildastamps
 
 
 
Såååå söta stämplar från Bildmålarna
Bara älskar dem:))
 
 
 
En Smash bok med lite tillbehör
 
 
 
 
Fina cameo´s
 
 
 
Köpte även Mold-n-pod så jag kan göra egna formar
 
 
 
 
Dies från Spellbinder, Tim Holtz och Memory Box

 
 
 
 
Texture Fades från Tim Holtz
 
 
Köpte mig även en skärmaskin Tonic studios, den har jag testat
 
och känner mig nöjd med den:))
 
Nu får jag be om ursäkt, jag råkade göra ett inlägg nyss som inte var färdigt;))
typiskt mig, är ju inte nån hejare på det här med datorer;)
 
Hoppas ni gillade det jag köpte, det gjorde jag iallafall:))
 
Ha en fin kväll
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Iffa

Godmorgon!
Vad kul att äntligen få se dina inköp =)
Vad mycket du köpte = helt underbart!
Väskorna längst upp var jätteläckra, hittade du dom på mässan oxå?
Förvaringsväskorna ser stadiga och jättesnygga ut, det är så viktigt med förvaring om man enkelt skall kunna hitta sina prylar.
Älskar bildmålarna så de papprena och stämplarna kommer du få så kul med när du skapar! Har gillat dom ända sedan jag började denna hobbyn och var en av de första stämplarna jag shoppa på min första mässa =) Kul att du köpte vänskapsstämplen = den har jag oxå och bara älskar den, passa perfekt på vilket kort som helst!
Traktorstämpeln var lite fräck =)
K-designs = älskar alla saker därifrån!!
En smashbok = kul! har inte köpt någon själv än men börjar allt bli lite sugen =) Vad kul du kommer ha när du fyller den och skapar.
Vad snygga de cameons du köpte var, jättefint med så många olika motiv! Har aldrig sett just de förut.
Åh, vad fina vita dekorationer du fick med hem!! och material att göra egna = så kul!! har själv inte köpt det än men får nog fundera på det för det måste dels bli mycket billigare och vara så kul att göra =) Gillar verkligen ramformen du fick med dig hem och stjärnorna måste ju bli hur perfekt som helst på julkorten sedan!!!
Så många fina dies du köpte = kan man få för många sådana.....nopp, fniss!

Nu när jag får se alla bilder på allt du inhandla föstår jag att du måste varit så glad i färden hem =) och jag håller med dig, inget går upp mot att få klämma och känna på prylarna! Det är inte alls samma sak som att shoppa över nätet vilket jag oftast får göra då det inte finns mycket till pysselaffär här där jag bor heller.
Ha nu en jättefin söndag!!
Här har det snöat inatt så inte en minsta lilla fläck med asfalt syns längre.
Kram !

2013-03-17 @ 07:42:13
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/
Postat av: Susanne Svensson

Hej Marie
Det var länge sedan sist, hoppas allt är bra med er!?
Vilken härlig shopping tur du varit på...så mycket nytt att sätta händerna i. TH väskorna vill jag också ha och alla underbara lerformar du köpt. Primas resins får jag också ta och titta efter när jag ska till Sthlm på den stora träffen. Det ska bli skoj att få se vad du skapar med allt detta :) Önskar dig en fin vecka! Kramizar Susanne

2013-03-18 @ 08:09:18
URL: http://susannesvensson.blogspot.se
Postat av: Scrap och Ting

Åh så mycket fint du fick med dig hem!
Jag blir riktigt avundsjuk måste jag erkänna. :)

Jag hoppas du blir lika nöjd med beställningen från mig. :)

Ha en bra dag :)

2013-03-18 @ 08:47:45
URL: http://scrapochting.blogg.se
Postat av: Eva

Ojojoj vilka trevliga, fina och spännande saker du köpt. Tänk vad mycket nytt det kommer fram. Papperen var ursöta och även stämplarna. Synd att jag inte hade tid att åka dit. Kanske nästa gång blir bättre.
Kram Eva

2013-03-18 @ 19:29:34
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Tess

Halloj vännen!!
Tisdag idag, dagen båda har fullt upp, men ett litet inlägg ska jag allt hinna med! ;)
Så mycket fint och kul vi hittade på mässan!!
Älskar den översta bilden när Simba kikar fram nere i hörnet. :D Så söt!!
Ser fram emot att se hur du kommer att använda dig av SMASH*boken, spännande. Blir en utmaning. :)
Tusen tack för de där lergrejena, älskar dom!! Vi får försöka få tag i fler sånna formar oxå så jag med kan göra.
Måste försöka ser snart!! Ha det så bra så hörs vi av. Kramiz.

2013-03-19 @ 14:18:08
URL: http://tessekwall.blogspot.se
Postat av: Lena

Wow vad mycket fint du fick med dig hem!! Underbart att lägga fingrarna på..

det hade varit härligt att gå på en mässa för att få lite inspiration..senast jag var iväg på ngn sådan var när mamma och jag var i London..jösses det är 1,5 år sedan..

tack för alla goa kommentarer inne hos mig! De gläder mig verkligen Marie!!

Kram Lena

2013-03-19 @ 21:51:50
URL: http://lenascrappar.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

WOW så många vackra och roliga saker du köpt!Man blir så sugen att shoppa när man ser såna här fina bilder.
Mina stämplar är ett ark gummistämplar som är omonterade, precis som andra stämplar du köper. Man monterar dem på EZ eller tack´n peel själv. Hör av dig till mig på mail: [email protected] så ska jag berätta hur du får hem mina stämplar. Kram Åsa

2013-03-22 @ 19:03:09
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0