Tulpaner och kort!

 
Halloj!!
Den här veckan som gått har jag varit dunderförkyld, usch! så
träligt det är! Och man blir ju så trött och tjurig (jag i alla fall ;))
Men nu tycker jag det är mycket bättre:))
Jag älskar ju blommor och då särskilt tulpaner, får aldrig
nog av dem;))
Så här kommer det några bilder
De här har jag på stora rums bordet med
matchande duk
 
 De här står också i stora rummet på en hylla
 
 De här pryder köksbordet
 
 
Som ni märker så gillar jag vita, rosa och lila tulpaner:))))
Jag har också gjort några julkort så här kommer de
Först ett pås-kort
Framsidan
 
 
Köpte mig några nya dies. Den stora stjärnan och Kottarna
är från Elizabeth Craft designs och julblommorna från
Marianne Design. Den mindre stjärnan är från Memory box
 
Här en närbild på kottarna, visst är de läckra!
 
Baksidan
 
Tagen och kortet
 
Har även gjort ett enklare mindre julkort
 
 
 Stjärnorna på vänster sida är från Memory Box
Skrivrutan är en Spellbinder
 
Baksidan
 
Det var allt jag hade att visa idag, hoppas ni fick lite inspiration:)
Har även skickat iväg ett födelsedagskort idag, ett herr kort
Han fyller imorgon så det kommer lite längre fram
i veckan
Nu önskar jag ER alla en fin vecka och hoppas ni får
vara friska:))
 
Må så gott och var rädda om varann
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Härliga julkort, även om jag själv inte ens orkar tänka jul så här års *S*
Påskortet är verkligen välarbetat och vackert!

Och kära nån, så mycket fina tulpaner du har överallt!
Hoppas att din förkylning har gett med sej för den här gången!

2014-02-03 @ 07:05:26
URL: http://raggsocka1.blogspot.se
Postat av: Eva

Gillar också tulpaner. Dina buketter är hur vackra som helst. Jättehärliga julkort. Jag blev väldigt förtjust i kotten. Har inte sett förut. Idag är det mulet, ja grått som vanligt här. Vi får väl se om solen tittar fram i veckan som väderfolket spår.det kan du behöva så din förkylning blir bättre.
Ha en bra vecka önskar Eva

2014-02-03 @ 09:52:48
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Anneli Mellstrand

Skönt du känner dig lite bättre inge kul att vara dålig .

Korten är super fina , visst är det kul att göra pås-kort ???? Kotten var en riktig höjdare .......

Tulpanerna är så vackra , man kan börja och frossa i den nu .........

Kram på dig
//Anneli

2014-02-03 @ 17:24:33
Postat av: Iffa

Gokväll!
Fy då, aldrig kul å va sjuk, skönt att du e bättre !!
Åh vad många snygga buketter du har, vilken dröm å gå omkring i ditt hus å få njuta av alla dessa :) Helt klart bästa färgkombinationer du har :)
Så snygga kort du gjort! Påskort tycker jag är så fint och du har så snyggt papper på det!
Är alltid så kul att kika in här å se alla underbara dies du sätter på dina kort, verkligen en stor guldgruva hemma hos dig :)
Ha en fin kväll!
Kram iffa

2014-02-03 @ 17:44:19
URL: http://iffasscrap.blogspot.se
Postat av: Margareta

Åh vilka underbara tulpanbuketter - förstår att du blev frisk på kuppen av all denna prakt!! ;-)
Superfina julkort visar du också - underbart med den inspirationen för mig som ju gör "ett i veckan"!! Tack!
Mönsterpapperet på påskbordet var helt ljuvligt och alla snygga dies du använt - vissa är jag sjukt avundsjuk på ;-)
Tack för ditt besök hos mig och de rara rader du lämnat efter dig!
Ha det gott och var rädd om dig!
Kram!!

2014-02-03 @ 22:00:22
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

En helt underbart fin bukett tulpaner du har!
Finfint kort också, kul att se att du scrappar och står i.
Kram

2014-02-07 @ 19:25:45
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: KatarinaR

Så skönt att du mår bättre nu och vilka underbara tulpanbuketter du visar!
Tack för massor med inspiration. Dina kort är jättefina och som vanligt massor med fina detaljer att titta på. En bra vecka önskar jag dej! Kram!

2014-02-09 @ 18:21:16
URL: http://www.katarinaspyssel.blogg.se
Postat av: Tess

men, ser nu att jag hade missat att kommentera detta inlägget... vilka vackra foton på dina tulpaner, jag har ju sett hur fint ni har det hemma IRL =)
kortet är oxå superfint!
tusen tack för recepten du kom förbi med innan, fanns massa gott som jag ska prova, kul med lite ny mat-inspiration med.
kram och ha en härlig kväll, tess.

2014-02-11 @ 21:05:41
URL: http://tessekwall.blogspot.se/
Postat av: Cornelia

Hej Marie!
Kikar in i sommarvärmen och undrar hur du mår och hur du har det!
Long time, no see...?!

Kram på dej!

2014-08-05 @ 09:10:06
URL: http://raggsocka1.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0