Kort från förra året!

Lördagen den 14 Januari 2017!
 
Halloj på ER:)
 
Idag har det varit en "slappar" dag framför TV:n. Jag gillar ju
skidor på tvären och längden;)
 
Jag satte på datorn för en stund sedan och hittade på
min blogg ett kort från förra året
som jag inte har visat 
 
Här kommer det
 
Papper från Maja Design. Vimplarna och Grattis är dies från
Gummiapan. Den lilla texten nere i hörnet är från den samme.
Några blå blommor
 
 
Spetsen längst ner är en kantdie från Martha Stewart.
Grattis har jag stansat ut i två olika papper och lagt
lite på varandra och sedan duttat på
lite Glossy Accent
 
 
Översta insidan går i samma papper och dies och text från
Gummiapan
 
 
Närbild
 
 
Skrivrutan
Samma papper och vimpeldie
 
 
 Den runda stämpeln är från  Åsa Wermelin, hon gör underbart
fina stämplar:)
 
 
Baksidan
Samma papper och den runda dien är givetvis från
Gummiapan;)
 

Hoppas ni fick lite inspiration:)
Nu ska jag fortsätta lite i mitt scraprum:))
 
Må så gott och ta hand om er därute:)
 
Kramizar Marie
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Hej Marie!
Jag blev riktigt dålig - det var nog influensan jag fick :( Nu är jag i alla fall så bra att jag orkat öppna datorn igen ;-)
Tack för dina rara kommentarer inne hos mig! Blir såå glad när du varit och hälsat på och så uppmuntrad!
Nu till ditt jättefina kort: Så underbart fint med så vackra färger, papper och mönster.Så snyggt med det småblommiga blå ihop med den beige mönsterpapperen! Insidan i samma stil gillar jag också (liksom Åsas lilla stämpel förstås!).
Du gör så fina och välarbetade kort!!
Hoppas du har det bra och slipper den här influensan, för den var inte kul :( Vaccinerade mig i höstas men det verkar inte ha hjälpt.)
Ha det gott min vän! Kram på dig!!

2017-01-15 @ 19:59:23
Postat av: Åsa/asamia

Å vilket jättefint kort, härligt dova blå färger som jag gillar och massor av fina detaljer. Fint att du använde min runda stämpel och skrev datumet i också - är faktiskt glad att jag kom på att göra den så att man kan skriva vad man vill i mitten.
Kramar och hoppas allt är bra. ♥

2017-01-17 @ 15:56:08
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Eva

Så vackert kort och så fina färger. De små sländorna är så himla söta.
Har inte haft så mycket scrapinspiration än. Men nu börjar våra födelsedagar dugga tätt så det är bäst att sätta fart. Skulle vilja ordna upp lite bättre i mitt scraprum. Lena har gjort så fint i sitt och då blir man inspirerad. Får väl ta en sväng till IKEA.
Kram från Eva

2017-01-17 @ 23:05:00
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0