Fredagen den 20 Jan-12. Nytt och lite gammalt!

Hej på er där ute!

 Äntligen Fredag:)

Igår kom det ett paket på posten
snabbade mig in för att öppna:)
Jag hadde beställt en massa grejer ifrån PY Hobby.





Papper från Pion Design - Sagan om våren - Bildark
och Tagsark.



Vita och Creme färgade Pearl Swirls



Brons, svarta och vita Pearl Swirls Flourish



Metalldekorationer i brons, silver och vitt och i olika
utföranden. Card Candi - Black Jacks och Iced Gems
Washitejp, kulkedjor, charms och miniblommor.









Mycket fina grejer. Så ikväll blir det en tur ner till
srapprummet:)



Förra sommaren gifte sig ett par vänner till oss. Då gjorde jag
detta kort som jag ej visat innan







Broderade även denna tavlan. Ramen är gammal som jag
målat vit.



Detta kort gjorde jag oxå förra sommaren till en kompis











Det var allt för ikväll

Ha nu en riktigt skön Fredagskväll.



Må så gott, och var rädda om varran





Kommentarer
Postat av: Eva

Oj oj vad du har spenderat !!! Py hobby är bra att handla av. Det går fort. Roligt att få lite nya grejer till korten.

Dina kort är så vackra och dekorativa.Tavlan var också jättefin. Visste inte att du broderar. Ha en jätteskön helg. Kram Eva

2012-01-20 @ 22:52:38
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0