Några julkort!

Tisdagen den 30 Dec 2014
 
Halloj!!
God fortsättning på ER alla där ute:)
Hoppas att julen har varit så där underbart lugn och skön med mycket
god mat, godis och så klart Tomten;))
Tomten kom till oss också i år med så många fina paket:))
Maten smakade så där mumsigt som den ska:))
♥♥♥
Domherrarna har kommit till oss i år också, älskar dessa röda
mulliga fåglar.
Fotot är taget genom köksfönstret, så skärpan är
väl inte den bästa;)
 
 
Det blev även gjort en del julkort i år också.
De första ut idag är två som jag skickade till
Finland till min kusin och hennes mamma
 
Här en liten hälsning på Finska till min kusin Arja-Riitta
 
Skrivrutan på finska
 
 
Här det andra kortet till hennes mamma
 
 ♥

Nu ett kort till en av mina goa bloggvänner:))
Papper från Maja Design
Granen en die från Magnolia
 
 
 
God Jul har jag stansat ut i vit foam som jag sen har lagt
lite stickles på
 
 
Insidan
 
 ♥
Baksidan
 
Det sista ut för idag är ett julkort gjort i blå toner.
Även här papper från Maja Design
 
Insidan
 
Det var allt för i År!
Kommer mer julkort nästa år om ni har lust och
kika in;))
 
Nu önskar Jag ER ALLA Ett Gott Slut och ett riktigt
 GOTT NYTT ÅR!
 
Var rädda om er och må så gott!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Vackra julkort, allihop!

Vill tacka dej för alla fina kommentarer du har givit mej under året och så passar jag på att önska dej och de dina ett riktigt gott nytt år!

2014-12-31 @ 11:35:46
URL: http://raggsocka1.blogspot.se
Postat av: Petra/Trollet

Åh vad fint du gjort igen Marie!!!!! Tack snälla för dina fina ord, önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!!! Kram och Lycka till.....

2014-12-31 @ 16:08:11
URL: http://trolletspyssel.blogg.se
Postat av: Evas pyssel

Åh vad fint att se dina fåglar i trädgården. Vi har inte haft så många domherrar ännu. Men annars är det trångt därute. Dina julkort är så vackra och du lägger verkligen ner mycket jobb med vartenda ett. Alla detaljer är så perfekt placerade.
Hoppas ni får ett gott slut på detta året och sedan ett RIKTIGT GOTT NYTT ÅR !C
Kramar från Eva

2014-12-31 @ 16:44:59
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Inky Pinky Fingers

Hej Marie och förlåt för att jag inte tackat för dina fina kommentarer! Jag har inte riktigt orkat med bloggandet ett tag, men jag blev jätteglad!

Vilka underbara julkort! Jag hoppas det kommer många fler kort från dig nästa år :)

Gott nytt år och många kramar <3 /Maria

2014-12-31 @ 20:56:21
URL: http://www.inkypinkyfingers.wordpress.com/
Postat av: Cecilia RockBabe Kärvegård

Vilka underbara julkort!

Jag har haft en underbar jul och ett ljuvligt nyår.

Önskar dig en suverän helg!

You Rock!!!

2015-01-02 @ 22:21:31
URL: http://klokegard.se/blogg
Postat av: Margareta

Åh så många underbara julkort du visar! Härligt för mig som behöver julkortsinspiration hela året - ska försöka göra minst ett i veckan 2015 också ;-)
Vi har haft en fridfull jul och en skön nyårshelg.
Tack rara Marie för alla goa kommentarer hos mig under 2014! Gott nytt år på dig!
Kram!!

2015-01-03 @ 22:12:58
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Johanna "pojjo"

Åh så mycket vackra kort du har gjort :) även om jag inte förstår finska så var det säkert något klokt skrivet :)
Önskar en god fortsättning på nya året kraaaam

2015-01-04 @ 14:41:43
URL: http://pojjos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0