Första Advent!

 
 
Halloj!
Nu är det första Advent igen!
Så mysigt:))
Tänkte börja med att visa lite bilder på våra adventsljusstakar
Först den i vardagsrummet
 
 
Jag gillar att dekorera med kuddmossa, nötter, kaffebönor och lite
dekorationer
Här den i köket, samma stuk på den
 
En bild på köksfönstret oxå
 
 Jag har även gjort några kort
Först ut är ett bäbis kort till en liten tjej
 
 
Insidan
 

Baksidan
 
Vi fick träffa henne igår, sååå söööööt:))
Hon fick även kläder. Föräldrarna blev väldigt glada och de
tyckte om kortet också.......vilken tur;)
Det är Kims flickväns bror som blivit pappa, så det
känns ganska nära:))
 
Vi var bjudna till Kim o Paulina igår kväll, hon fyller
år på Tisdag. Så hon fick detta kort och en massa presenter oxå
(hon älskar paket;))
I somras tog jag ett foto på en gammal ros i deras trädgård.
Rosen busken har stått där i minst 50 år!
Jag stansade ut fotot med en Spellbinder die
 
 
 
Insidan
 
 
En enkel baksida med olika washi tejp
 Tack Kim o Paulina för en jätte trevlig kväll med
god mat, dryck och en himmelsk smarrig
maräng tårta:))
 
Det var allt för idag
Hoppas ni ALLA där ute har haft en fin helg
Och ni...............glöm inte att släcka ljusen
 
Må så gott
och
var rädda om varann
så hörs vi snart igen:))
 
♥♥♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evas pyssel

Vilka enormt vackra kort du gör. Som konstverk. Och vackert har du i fönster och på ert bort. Det är så himla kul att pynta det tycker jag med.
Kram Eva

2014-11-30 @ 23:12:31
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Margareta

Vilket ljuvligt baby-kort! Så läckra papper och vackra dekorationer!! Förstår att föräldrarna blev jättelyckliga - Paulina kommer att bli det när hon blir stor nog att begripa!!
Du har pyntat så vackert till 1:a advent! Hoppas du haft en härlig helg!
Tack söta du för alla dina besök hos mig i bloggen och dina rara kommentarer!! Jag har haft lite svårt att landa här hemma efter vår omtumlande resa till PNG, som du nog förstått. Har dessutom haft ett ont knä sen jag kom hem. Nu börjar jag komma igen och försöker hinna med lite bloggbesök också mellan mitt eget spurtande med julkorten. Såå roligt att kika runt i din blogg - återkommer gärna!!
Kram!

2014-12-02 @ 21:05:36
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Stephi

Vilka superfina kort, himla gulliga.
Vilka söta små tags, var kommer de i från?
Vad fint du har pyntat, både i fönstret och på bordet.
Kul att kunna se lite nytt:-)
Kram Stephi

2014-12-03 @ 16:27:37
URL: http://stephis-kort.blogblogspot.com
Postat av: Petra/Trollet

Men vilka fina kort du gjort!!!!!!! Väldigt personligt med rosen!!!! Sen blev jag väldigt förtjust indie adventspyntande, kram Petra/Trollet

2014-12-04 @ 18:24:08
URL: http://trolletspyssel.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Superfina kort båda två. Älskar dina fina alster, alltid så fina detaljer och fina dies du använt.
Hoppas du har en fin andra advent, här är det julkortsverkstad hela dan.
Kram

2014-12-07 @ 14:16:07
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Johanna "pojjo"

Så fina kort du har gjort, gillade verkligen hur du gjort för att få 3D känsla på fågelburen :)
Ha en fin vecka
kram

2014-12-08 @ 14:48:08
URL: http://pojjos.blogg.se
Postat av: Cornelia

JÄttefina kort och så mysigt du har adventspyntat! Gillar den lite rustika stilen på dina adventsstakar!

2014-12-12 @ 23:42:54
URL: http://raggsocka1.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0