Ett beställningskort av sonen!

Onsdagen 8 Okt-14
 
Halloj!!
Nu är jag här igen! Hoppas ni inte glömt bort mig;)
Det har varit FULLT upp med sonens hus:)
Jag har varken hunnit eller orkat bloggat sen i April.
Men jag har faktiskt gjort en del kort i alla fall när
tiden har funnits:))
 
För ett tag sedan bad min son Ted om ett kort till sin kompis pappas
50-års dag och här ser ni resultatet.
Pappret  kommer från Tim Holtz
 
 
Bilmotivet har jag köpt för längesedan.
 
 
Grattis diesen är från Mandys. Die cutzen är från serien Vouge Collection. Köpte
även pappers collectionen också, jätte läckra:)
 
 
Några närbilder
 
 
 
Skrivrutan är en dies från Spellbinder. Staketet hittade jag i mina gömmor.
Några rosor.  Löv diesen är från Memory box och heter Straight Stalks.
En liten charms, candies och washi tejp
 
 
Baksidan
 
 
Från sidan
 

Jaha, det var allt för idag. Det var riktigt kul att blogga igen:))
Kikar ni in så lämna gärna ett litet avtryck, det gör mig
så glad:))
Hoppas nu ni alla har haft en underbar sommar och får en fin höst:))
 
Må så gott där ute:))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Ett helt fantastiskt fint kort har du gjort! Massor med härliga detaljer att låta ögonen upptäcka och njuta av.

Hos oss har det hänt lite tuffa grejor på sistone, men allt har gått bra och jag har landat på fötterna. Ibland får man sej en rejäl tankeställare i livet och även om jag redan innan verkligen försökt ta tillvara alla stunder NU och inte "sedan" eller "nån annan gång" så känns det nu ännu viktigare än någonsin.

Var rädd om dej och de dina!
Kram!

2014-10-09 @ 14:47:22
URL: http://raggsocka1.blogspot.se
Postat av: Anneli mellstrand

Wow vilket läckert kort du gjort , många underbara detaljer .....super fint
Kram
//anneli

2014-10-09 @ 15:21:26
Postat av: Margareta

Suuuperläckert kort!! Det kommer att bli såå uppskattat!!
Välkommen tillbaka i bloggen!!
Du har varit flitig på att besöka - jag att blogga ;-)
det är lite olika hur vi använder tiden ;-)
Kram på dig!!

2014-10-09 @ 18:07:07
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Ett jättefint kort med härligt läcker bil. Kul att du kom igång igen med bloggen. Kram

2014-10-09 @ 19:45:43
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Evas pyssel

Kul att se dig här inne igen. Och som vanligt gör du ett fantastiskt kort, fullt med spännande detaljer. Och välgjort till tusen. Härlig grattisstämpel på kors och tvärs.
Ha det gott ! Kram Eva

2014-10-09 @ 22:48:15
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Johanna -pojjo

Jätte läckert kort :)Kul att se att du skapar trots du har fullt upp... klart vi inte glömt dig.. :)

2014-10-10 @ 14:43:14
URL: http://pojjos.blogg.se
Postat av: Iffa

WOW vilket fräckt och snyggt killkort!!!
Jag tycker sådana är jättesvåra att göra men det tycker inte du ser jag för du har lyckats fruktansvärt bra och det är ett kanonsnyggt kort sonen fick ge bort!
Så läckert bilen poppade fram ur kortet och snyggt med kugghjulen som du lagt på lite struktur på.
Stor kram från mig :)

2014-10-26 @ 06:51:05
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/
Postat av: Stephi

Å detta har jag missat, väldigt coolt.

2014-11-03 @ 22:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0