Altrad Nobless ask!

                                                                                              
Lördagen den 26 Dec 2015!
 
Godafton!
Ja, då är det snart slut på den här julen.
Så fort det har gått, tycker ni inte det?
Hoppas ni ALLA har haft en fin och lugn jul:)
Vi har haft en jätte skön jul med god mat
och "alldeles" för många klappar;)
 
Jag fick bl.a en så skön el filt att svepa in mig i:)
Just nu så har vi minus 5 grader och det
väntas komma in snö i natt!
Vi får väl se hur det blir med det;)
 
Idag tänkte jag visa en altrad Nobless ask
jag gjorde för ett tag sedan till
Paulinas bror när han fyllde år.
Jag började med svart card stock som bas.
Hittade gamla papper från Tim Holtz.
Alfabets stickers från Lyric Collection.
Duttade på med Glossy Accent.
Fyra metall hörn och en nyckel
 
På hörnen där fram på asken satte jag dit metall dekorationer som jag böjde
 
 
Tycker det blev lite läckert;)
 
 
Insidan av locket, samma papper och en utstansad die från Spellbinders.
Hipp Hipp Hurra är en stämpel från Gummiapan.
Jag målade med svart penna där chokladen ligger, den är ju
vanligtvis röd
 
 
Man kan ju även ställa den upp om man vill;)
 
 
Asken var väldigt rolig att altra och blev mycket uppskattad:)
Jag har även gjort ett antal askar fast med julmotiv,
men jag glömde fota dem, typiskt!
 
Hoppas ni fick lite inspiration:)
 
Nu önskar jag er en fin fortsatt helg.
Må så gott och var rädda om varann:))
 
Kramizar Marie
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Häftig! Vad snyggt med de vikta metalldekorationerna i hörnen!
Får önska dig ett Gott Nytt Scrap År :)
kram Maja

2015-12-28 @ 13:53:09
URL: http://majasscrappade.blogg.se
Postat av: Anonym

Fantastiskt fin ask :-)Tusen tack för de vackra julkortet ja fick av dig. Det står så fint här i vardagsrummet
Haft ett jätte jobbigt slut på året så tiden och orken fanns inte att göra några julkort tyvärr.
Men önskar dig ett gott slut och gott nytt år kram

2015-12-30 @ 14:45:53
Postat av: Inky Pinky Fingers

Otrolig fin ask! Verkligen snyggt med metalldekorationerna på hörnen. Hoppas allt är bra med dig och att knäna inte värker allt för mycket <3

2016-01-06 @ 03:47:04
URL: http://www.inkypinkyfingers.wordpress.com
Postat av: Åsa/asamia

Å vilken fin ask! Du skapar så mycket fint, ser fram emot ett nytt år inne hos dig med massor av inspiration. Kram och God fortsättning.

2016-01-08 @ 20:40:11
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0