Påskort!

Lördagen den 12 December 2015!
 
Halloj!!
 
Ikväll ska jag gå och lyssna på
Lasse Stefanz:))
Jag älskar ju att bugga, men tyvärr sätter ju
mina ben stopp för det:(
Men jag brukar stå nedanför scenen
och "digga" med alla andra som
inte dansar så mycket;)
 
Men först ska jag visa ett kort jag gjorde till
Paulina på hennes 24-års dag!
Jag började med en papperspåse som
jag klädde med brunt papper från
Panduro.
Hästpappret är från Fabscraps.
Överst har jag använt en kantstans
från Martha Stewart.
Dien är från Spellbinders "Fleur de Elegance"
Ett bredare spetsband längst ner som jag
dekorerade med några halvpärlor
 
 
Jag har stansat ut en vimpel från Cherry Lynn Design
"Horizon Fishtail Banners"
Den söta textstämpeln är från Gummiapan.
Älskar hennes små fina texter:)
Satte även dit en hjärtbrads
 
 
Ser ni att bakgrundspappret ser ut som en bräda!
gillar detta pappret:)
 

Jag gjorde även en stor tag som jag stämplade lite på med små
fjärilar från Gummiapan.
Alfabetet är stickers från Lyric Collection.
De är lite "ruliga" på ovansidan och finns även i ljust rosa.
Jag tycker de är väldigt snygga:)
 
Längst upp på tagen satte jag dit ett svart runt läderband. Hittade även
en gammal "pärlberlock" från ett gammalt kasserat armband
 
Baksidan prydde jag med en die från Marianne Design,
hästhuvudet.
 
Och längst ner  vem som har gjort kortet.
Textstämpeln kommer från Gummiapan.
Även här samma spets som på framsidan
 
 
Ja, gott folk;) det var allt jag hade att bjuda på idag.
Hoppas ni fick lite inspiration:)
 
Avslutar med att visa några foton
från vårt köksfönster
(bilderna blev inte så klara, förlåt;)
 
 

Ha nu en riktigt fin Lördagskväll och glöm inte
att släcka ljusen innan ni hoppar i säng!
 
Må så gott och var rädda om varandra där ute:)
Kramizar Marie
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Tack för din kommentar! :) Super fint kort du gjort! Ha en trevlig kväll med Lasse stefanz! De brukar också besöka oss här på andra sidan viken i Österbotten!
Kram Maja

2015-12-12 @ 18:46:01
URL: http://majasscrappade.blogg.se
Postat av: Johanna "pojjo"

Vilket jätte fint kort, så fina hästpapper. Dom har jag inte sett förr :)
Så ljuvligt du har i fönstret. Jag har inte ens satt upp några julgardiner. Bara advensstakar och stjärnor...Då jag har linnegardiner sen tidigare *ler* kram

2015-12-12 @ 20:06:50
URL: http://pojjos.blogg.se
Postat av: Inky Pinky Fingers

Så fint du har det hemma hos dig! Älskar kortet du gjort! Så fint papper i bakgrunden och gulligt med alla hästarna :)

Kram!

2015-12-12 @ 21:26:44
URL: http://www.inkypinkyfingers.wordpress.com
Postat av: Margareta

Åh vilket kanonfint kort! Mönsterpapperet med hästar var toppenfint för att inte tala om de tjusiga hästhuvudena på baksidan - WOW!!
Hon blev säkert överlycklig!!
Sen ditt fina blomsterfönster - så fint har inte jag det även om jag också har vita hyacinter (har faktiskt satt dit årets tredje omgång igår) Så fina juliga krukor du har!
Ha det gott! Kramizar!

2015-12-21 @ 23:05:02
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Inky Pinky Fingers

Tack snälla du för det underbara kortet! Vilket jobb du lagt ner på det! Så många vackra detaljer och så härligt juligt med de små pepparkaksgubbarna :) Det står på mitt köksbord så jag ska kunna beundra det varje dag. Önskar dig en riktigt god jul min fina vän! Många varma kramar <3

2015-12-22 @ 06:23:39
URL: http://www.inkypinkyfingers.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0