Fler julkort från 2014!

Fredagen den 30 Januari 2015!
 
Halloj!!
Hoppas ni har en härlig Fredag:)
Tänkte visa de sista julkorten från förra året.
Här kommer en hel radda;)
 
Ett julkort som går i blå toner. Merry Christmas är en die från Memory Box som
jag stansat ut i vit foam och lagt på lite stickles.
 Kulorna är en die från
Memory Box
 
♥♥♥
 
Baksidan
 Dies från Spellbinder
 
Här ett kort med en stämpel från Bildmålarna som jag färglagt med
Distress Ink. Stämplade direkt på en utstansad die från
Spellbinder.
Papperna kommer från Panduro
 
♥♥
♥♥♥
Insidan
Peppar kaks stämpeln har jag embossat med vitt pulver
 
 Skrivrutan
En enkel baksida
Det här julkortet gav jag till mina föräldrar.
Fotot är från i somras som jag stansade ut med
en spellbinder die
 
 Detta julkortet har jag tagit en stämpel från Magnolia och färglagt med
Distress Ink och stansat ut med en Spellbinder die.
God Jul har jag stansat ut med vit foam och lagt lite
Stickles på.
Stjärnorna längst ner är ett tyg band som jag satt halvpärlor på
 
♥♥♥
När man öppnar det ser det ut så här
 
♥♥♥
♥♥♥
Baksidan
Orkar ni mer? Hoppas det;)
Ett julkort i rött
Insidan
♥♥♥
Baksidan
Här kommer då det sista. Papper Maja Design
Granarna en die från Magnolia och renen från
Memory Box
 
Insidan
♥♥♥
Baksidan
Hoppas ni gillade vad jag visade idag;)
Nästa gång blir det inga julkort;)) utan "vanliga"
grattiskort.
Nu hoppas jag ni får en härlig helg och att
ni är rädda om varann:))
Må så gott!
 
Kramizar Marie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                          

Kommentarer
Postat av: KatarinaR

Var länge sen jag var på bloggrunda men nu ikväll blev det äntligen av. Har kikat runt här på din blogg en lååång stund. Så många fina och otroligt välarbetade kort du har gjort!
Trevlig helg!

2015-01-30 @ 20:22:04
URL: http://www.katarinaspyssel.blogg.se
Postat av: Iffa

Godmorgon!
Vilket gäng med ursnygga julkort att lägga ögonen på !!!
Du gör så snygga välgjorda kort!
Jättefina vita fåglar och snygga granar på insidan av ett av korten! Du är en mästare på att få till det snyggt med dies på dina kort :)
Dien med god jul är så snygg, har kanske frågat förut men vilket märke är det på den för den skulle jag vilka ha i min samling :)
Ha en fin helg!!
Kram iffa

2015-01-31 @ 09:06:59
URL: http://iffasscrap.blogspot.se
Postat av: Evas pyssel

Jättevackra kort Marie !!Fina dies och vackert färglagda motiv. Alltid spännande att studera alla detaljer på dina kort.
Ha en mysig helg. Kram Eva

2015-01-31 @ 10:21:27
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Margareta

Åh så många vackra julkort du inspirerar med! Superfina!!
Jag lägger ju ut mina under året, så det finns inte så mycket att visa nu - utom de nya för i år ;-)
Hoppas du inte blir helt insnöad i helgen - här ramlar det ner massor med blöt snö från skyn - tungt att skotta!!
Ha en skön söndag!
Kram!!

2015-01-31 @ 21:48:11
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Anneli Mellstrand

Göta Petter , milda makter , vad impad jag är bara älskar dina kort med alla detaljer på , det första var ju hur läckert som helst , vad får du alla ideer ifrån ???????????

Kramar till dig
//Anneli

2015-02-02 @ 16:07:36
Postat av: Johanna pojjo

Oj oj så många snyggare du har gjort ☺du har så många fina dies och idéer ☺
hoppas du vill vara med i min tävling ☺

2015-02-05 @ 08:41:20
URL: http://pojjos.blogg.se
Postat av: Margareta

Tack för dina besök och rara ord inne hos mig! Blir alltid så glad när du tittat in!!
Kram!!

2015-02-05 @ 17:26:55
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Stephi

Men jösses va många fina kort, jättefina!

2015-02-19 @ 22:09:50
URL: http://stephis-kort.blogblogspot.com
Postat av: Frida

Så många fina kort! Vill ju veta var allt fint du har kommer ifrån men det går ju inte :) Tänkte dock höra var den fina doilin som ser ut lite som en snöflinga kommer ifrån, den var jättegullig!

Jag har precis startat en ny scrapbookingbutik online - honeybunny.se och skulle behöva lite expertråd från någon som dig. Om du har tid och lust så får du jättegärna kika in på vår sida och ge lite feedback om vad du tycker om våra produkter, om du saknar något eller om du vet några produkter/märken som du skulle vilja se i vårt sortiment. Som tack för hjälpen så skulle jag vilja ge dig 20 % rabatt på ditt första köp. Maila mig dina tankar på så skickar jag dig din rabattkod :)

// Frida

Svar: Hej Frida!Tack! snälla rara du för din fina kommentar inne hos mig, blev jätte glad:))
Jag kikade in till din butik direkt:) Oj! vad mycket läckra grejer du har me like:))
Jag ska kika in mer och jag vill gärna beställa från dig så fort jag får tid:)))))

Du undrade om den utstansade stjärnan på mitt kort. Om det är den jag tror du menar så är den från Elizabeth craft designs Dies och heter Snowflakes nr: 757.
Om du vill kika in till dem är det www.elizabethcraftdesigns.com

Sen på första julkortet har jag använt en liten punch från Craft Punch. CARL Carla Craft.
Sen är den stora från Spellbinders och heter Delicate Doilies. Det är tre olika doilies i det paketet, de är jätte användbara:))

Min mailadress är: [email protected]

Må så gott, så hörs vi snart igen:))
Kramizar Marie
Marie Havén

2015-04-19 @ 21:21:05
URL: http://www.honeybunny.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0