En dopklänning!

Onsdagen den 23 november 2016!
 
Halloj!
Idag är det grått och trist ute, så jag tänkte
visa ett litet dop kort jag gjorde
för ett tag sedan.
Det är Teds lilla guddotter som döptes i somras
 
 
Vit cardstock och papper från Panduro "It´s a girl"
Satte även dit en massa rosa halvpärlor och
vit spets
 
 
Några rosa rosor som jag lagt lite stickles på "Diamond"
och en liten sked
 
 
Nallen klippte jag ut från pappret och satte den lite
under fickan. Stämpeln är från Aasamia, såååå fina tycker jag:)
Nova är en alfabets die från Craft Emotions.
Jag la lite Glossy Accent över
 
 
En enkel baksida.
Die från Memory box "Stitched scalloped circles"
 
Jaha, det var allt för idag. Nu ska jag in i duschen och
sen iväg och göra mina naglar:)
 
Hoppas vi syns här snart igen:)
 
Må nu så gott och var RÄDDA OM VARANN!
 
Kramizar Marie
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Ååååh så underbart!! Det var nog det sötaste dopklänningskort jag sett!! Så fint med fickorna med nallen och den söta bambin och all vacker spets! Love it!!
Hoppas du är nöjd med dina nya fina naglar!
Kramar!!

2016-11-24 @ 19:28:14
URL: http://mormormargareta.blogg.se/
Postat av: Johanna Westin

Ojoj så mycket fint du gjort sen ja tittade in sist. Tiden har tyvärr inte räckt till. Men alltid en fröjd se vad du skapat. :-)
Kul med så många kattungar på en gång oxå ler.
Hoppas verkligen ni får en fantastisk jul och jag ska försöka bli bättre på titta in. Ler. Kram vännen

2016-11-25 @ 00:12:30
URL: http://pojjos.blogg.se/
Postat av: Iffa

Hej!
Vilken sött klänningskort å jättefint med de små fickorna :) Sött namn hon fick!
Önskar dig och din familj en fin 1:a adventhelg!
Kram Iffa

2016-11-26 @ 20:28:36
Postat av: Åsa/asamia

Å vilket fint kort, såååå söt klänning med fina detaljer. Kul att du använde min dopstämpel, du är en flitig användare av mina stämplar, det uppskattar jag. :)

2016-12-11 @ 16:38:00
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Åsa

Tusen Tack för det fina julkortet som kom igår! Önskar er en fin jul och nyårshelg. Kramar ♥

2016-12-22 @ 07:02:17
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0