Kort till en kille!

Onsdagen den 4 Januari 2017!
 
God fortsättning på ER:)
Ja nu har vi fått ett nytt år. Hoppas vi ALLA får
ett lugnt och fint år med mycket
härligt pysslande:))
 
Satt och tittade igenom lite av vad jag gjorde
förra året och hittade ett kort till
en kille som fyllde 10 år, som jag inte visat
 
 
Basen är svart cardstock. Mönster papper från Maja Design
"Life by the sea"
Grattis die från Gummiapan och så även sifffran 10.
Jag har stansat ut i tre olika papper och la dem
över varandra. La sedan lite
Glossy Accents över.
Vimpeln längst ner är gjord med en die
från Joy! Crafts. Några vita halvpärlor.
 
 
Stjärnorna är en die från Sizzix
 
Översta insidan
Samma papper från MD.
Text Hipp Hurra! kommer från
"Gummiapan"
Till coolaste killen är en textstämpel
från "Skogstokiga"
Hörnstans från
"Crop -A- Dile Corner Chomper"
 
 
Skrivrutan
Die från Spellbinders
"Labels Twenty-Eight"
Under skrivrutan har jag satt en die från
Gummiapan " Kopplade stjärnor"
 
 
Grattis Axel är en die från
Craft Emotions "Uppercase alphabet"
Hipp Hipp och Kram är textstämplar från
"Gummiapan"
 
 
Baksidan
Samma papper och de kopplade stjärnorna från
Gummiapan. Vita halvpärlor, Stickles Diamond.
Runt stjärnorna har jag använt en penna
"Gelly Roll"
 
Jaha, det var allt jag hade att visa idag.
Hoppas ni fick lite inspiration:)
 
Här fick vi lite snö i natt så nu är
det lite ljusare ute:)
 
Var nu rädda om varann och ta det lugnt i halkan!
 
Kramizar Marie
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Fint kort och så piffiga detaljer. Kul att du gjort grattis i tre lager. Vilken effekt.
Snö här med och kallt som tusan. Ligger lite lågt idag efter party hos oss igår.Mycket disk att ta hand om.
Ha det gott . Kramar Eva

2017-01-06 @ 16:01:44
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Åsa

Superfint kort med fina detaljer.

2017-01-13 @ 18:26:18
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Margareta

Åååååh!! Vilket jättesnyggt kort!! Förstår att killen blev jätteglad!! Älskar hur du använt stjärnorna och papperen! Så kanonfint - och så glossy accent på!!!
Liftvarning!
Stor kram!

2017-01-15 @ 20:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0