Änglavinge kort!

Torsdagen den 30 Mars 2017!
 
Halloj!!
Nu är jag här igen, och våren:))
Även att det regnar idag känner man att våren
har kommit för att stanna:))
Krokusen har börjat blomma och julrosen börjar knoppas:)
 
Idag tänkte jag visa ett kort som Tova beställde till sin mamma.
Hon gillar änglavingar så jag dök ner i mina lådor
och hittade ett par vackra stora vingar
 
Vit cardstock som kortbas och sedan papper från Panduro.
Die från Gummiapan "Stitched Squares"
Änglavingarna hade jag i mina gömmor,
visst är de vackra:)
Hjärtanet hittade jag oxå
 

Happy Birthday to you är en die från Lawn Fawn.
Jag har klippt isär den efter birthday. Jag la
på Glossy Accents.
 
 
Enkel insida med en text från Gummiapan.
Skrivrutan är utstansad med samma die från framsidan.
Den runda stämpeln är köpt av Aasamia, älskar
hennes runda textstämplar:)) Jag har använt en punch
från EkSucess 1" cirkel och 1 1/4" scalloped cirkel
 
Tova ville att det skulle vara ett enkelt kort och hon och hennes
mamma blev jättenöjda:)
 
På de översta bilderna lös solen så starkt in genom fönstret, så
kortet såg lite ljust ut, men vackert ändå;) Jag fotade kortet
sen på kvällen och då blev det rätt färg på det
 
 
Jag blev faktiskt rätt nöjd med kortet själv;)
Det var allt för idag. Avslutar med en
bild från vår trädgård över
Tenhultasjön
 
 
Må så gott och var rädda om varann!
Kramizar och hoppas vi ses snart igen:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ett underbart fint kort! Blir så glad av att se dina fina kort. Fina färger och du får alltid till det så bra. Kramar

2017-03-30 @ 19:14:03
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Eva

Vilket ovanligt men otroligt vackert kort. Det är så roligt att göra kort med en speciell tanke bakom. Jag sitter här med plattan utan wifi istället för stora datorn. Ett elfel i taklampan i datarummet gjorde att vi drog ur allt. Och vår elkille är på semester. Så det går lite knackigt.
Vi har haft både sköna vårdagar och blåsiga ruggiga. Ikväll blev brasan tänd !!! Ha det jättefint. Kram Eva

2017-04-06 @ 19:32:28
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Iffa

Vilket rogivande och vackert kort, helt underbart fint!!!!!
Vill passa på att önska er en jättefin påskhelg!
Kram iffa

2017-04-13 @ 21:09:35
Postat av: Margareta

Ååååh ett så vackert kort! Älskar upplägget med de fina mänstrade och vita kvadraterna omväxlande. Änglavingarna och hjärtat är så fina - tänk så bra det är att ha ett och annat i sina gömmor!
Utsikten från er trädgård förstår jag att ni njuter av - så underbart att se sjön så nära!
Hoppas nu att ni får en härlig påskhelg! Här har vi haft hela familjen på påskmiddag idag. Så roligt när alla kan komma! Imorgon kväll ska vi ses hos Åsa o Magnus.
Iskalla vindar här under vår promenad men ingen snö tack och lov!
Kramar i massor!

2017-04-14 @ 22:30:48
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Gurkiss

Hej :)

Vilket underbart kort du har gjort.
Snyggt när vingarna och hjärtat poppar ut :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

2018-02-27 @ 16:52:22
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0