Tim Holt´s papper!

Onsdagen den 16 Maj 2012!

Hejsan!

För ett par veckor sedan köpte jag två album med

Tim Holt. 36 dubbelsidiga underbara

papper. Jag gjorde ett kort till vår

son som fyllde 22 år för ett

tag sedan. Det är riktiga

killpapper:)





lite detaljbilder





den läckra klockan och nycklen har jag

köpt på Hildas Rum och Py Hobby



insidan







Dessa papper gillar jag skarpt. Ska göra kort av det

andra albumet oxå, men när det blir får vi se:))

Nu så älskar jag att vara i vår trädgård

och fixa och plantera i krukor.

Var en sväng på blomsterlandet idag, så kul

och bara gå där och kika på alla vackra

blommor, köpte oxå en hel del:)))

Så i morgon blir det plantering:))

Kommer att visa lite bilder
 
en annan dag!


Ha nu en skön helg, och så HOPPAS vi på SOL:))


Kommentarer
Postat av: Eva

Vilket häftigt kort !! Som alltid har du många spännande detaljer . Det här var verkligen ett riktigt killkort.

Visst är det mer tid till trädgården nu, bara det är hyfsat väder.Igår var jag i Ängsbackens handelsträdgård och gick och sniffade på alla vackra blommor. Men jag väntar med att plantera. det är ju fortfarande så lömsk temperatur på nätterna.Penséerna mår fint och plockar man bara bort de vissna blommorna kan de stå ett bra tag till.

Ha nu en skön helg med familjen. Kram Eva

2012-05-16 @ 22:27:21
URL: http://evaspysselsida.telia.com
Postat av: iffa

Hej!

Vilket häftigt kort du gjort till din son =) Superfräckt!!! Så roligt sätt du har skrivit grattishälsningen på =)

Ja Blomsterlandet är kul att gå på! De har ju även mycket fina krukor och annat smått och gott som man kan shoppa på sig där.

Kram Iffa

2012-05-17 @ 20:07:24
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/
Postat av: Susanne Svensson

Godmorgon Marie!

Vilket läckert kort du skapat med så många härliga detaljer.... TH har mycket användbara saker han och jag är en stor fan av honom :) Ser fram emot att få se allt fint du köpt på blomsterlandet, där är jag också ibland!! Önskar dig/er en riktigt härlig helg!!! Kramizar Susanne

2012-05-18 @ 08:03:28
URL: http://susannesvensson.blogspot.com
Postat av: Susy

WOW så otroligt läckra kort du gjort!



Ha nu en härlig helg!



KRAM SUSY

2012-05-18 @ 11:26:29
URL: http://susysscrapmakeri.blogspot.com
Postat av: Jasmine

Åh, jag gillar kortet! Insidan ser ut att vara väldigt snygg. :)



Svar: Tack för ditt beröm, det betyder mycket för mig. Välkommen tillbaka.



Kram

2012-05-21 @ 03:25:54
URL: http://jasmineskortmakeri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0