Mässa i Göteborg!

Måndagen 29 Oktober 2012
 
Halloj!
I Lördags var jag och lillgrabben (Ted) i Göteborg!
Det var ju scrapmässa:))
Det var så roligt och så många fina grejer.
Jag stötte på två duktiga scrappare som jag följt på
bloggen, Pillan och Iffa. Det var kul att få träffa Er
på riktigt:))
 
Jag hittade en hel del fina grejer:)
Vi börjar med Tim Holtz, Movers & Shapers:
Tag and bookplates. Iron gates. Mini tattered
floral set och vaxade papper
 
 
Resin av Ingvild Bolme, Vintage trinkets
 
 
 
Marianne Design, två dies som är så fina:)
 
 
Spellbinders, Venetian Motifs
 
 
Stämplar från Vilda Stamps och K-design
 
 
Tårtpapper och Alfabet Adornit som är jättesnygga:) och en så söt stjärndies  från Whimsy stamps
 
 
Paper pad 6"x6" Romance Novel
 
 
 
Martha Stewart, around the page  och en edge punch
 
 
Marianne Design, Vintage Summer Basics, älskar de papprena.)
 
 
Sedan något nytt för mig:) Vintaj deco emboss, Steam Punks. Jag testade dem igårkväll:)
Jag körde dem i min Cuttle Bug:)  Får visa hur de blev när jag använder dem
på något kort
 
 
 
Jag köpte även lite andra grejer oxå, 1 flaska Color shine, färg: Tinsel från Heidi Swap.
2 st staz on cleaner, 1 st staz on stämpeldyna, timber brown, glue dots, 20 vita
cardstock och två trekantiga tändsticksaskar, Clossy accents och Crackle accents.
Ja det var väl allt jag köpte på denna mässa:))
Måste ju Tacka min goa son Ted för att du körde och hjälpte mig att konka
runt på alla kassar. Klockan halv tre styrde vi kosan hem igen, för
kl sex var vi bjudna på 30-årskalas:)
Här kommer kortet som 30-åringen fick, ett kuvertkort blev det
 
 
 
 
 
Insidan
 
 
 
 
 
Och så baksidan
 
 
Vi hadde jättetrevligt på festen:)) Men så trött jag var på Söndagen!!
 
Hoppas ni gillade det jag visade
 
Må så gott, och var rädda om varann
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppsan så mycket fint och användbart du shoppat. Det är "farligt" att gå på mässor. Man vill ha så mycket. Ska bli spännande att se dina alster framöver. Kuvertkortet var jätteläckert, många roliga detaljer.
Ha det gott !! Kram Eva

2012-10-29 @ 21:43:52
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Iffa

Hej!

Ååååååhhhhh vad otroligt mycket snyggt du fick med dig hem från mässan =)
Du har underbar smak, så många snygga dies och stansar!!!!
Ser att du köpt de underbara dragkedjorna från IB, jag har oxå dom och de är underbara att få skapa med!
Vad snyggt det pappersblocket var från Romance Novel = superfint!
Massa stämplar ser jag oxå, kan man aldrig få för många av,hihi.

WOW, så snyggt kort du gjorde till 30-åringen, superfint!! Har gjort den vikningen en gång här hemma bara som ett test. Tycker ni andra får till det såååå fint men jag blir inte klok på baksidan när man vikt till det............men jag antar att man helt enkelt får sätta dit en bit som täcker det "hål" som blir där bak =)
Vilken ork du har, först mässa och den långa bilvägen ni hade....och sedan kalas =)

Det var jättekul att träffa dig....så då satsar vi väl på att ses nästa gång oxå =)

Kram på dig!

2012-11-01 @ 15:25:01
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/
Postat av: Pernilla/pillan

Men sååå mycket fiiint du fick tag på!! Riktig storshopping! En hel del av de sakerna stod jag oxå och fingrade på ;-) läckra dies och stansar o en hel del stämplar jag hade kunnat tänka mig.

Riktigt snyggt 30års kort, det är ju alltid klurigt att göra kort t killar. Men där lyckades du ordentligt.
Det var jättetrevligt att träffa dig i "verkligheten"! Får väl se pm du tycker det är värt med ett besök på nästa Göteborgsmässa.

Kul att du gillade mina ljuslyktor, just nu är samtliga tända :-)
Ha en bra kväll.
Kram
Pillan

2012-11-01 @ 20:03:31
URL: http://pillanskrypin.blogspot.com
Postat av: Johanna "pojjo"

Men guuuuuuuuuuuuuuuud såååå mycket fint du hittade jag blir ju alldeles avundsjuk *ler* Men en dag ska jag ha råd shoppa loss oxå *ler* Kan bara hålla med om att maja papperna är underbara.
Dien med skylten hade jag tittat på såå många ggr. Den ser underbar ut så jag ser fram emot att se dig använda den Vill du att jag stansar ut några snöflingor mm åt dig? :D
Kraaaaaam

2012-11-06 @ 02:25:24
URL: http://pojjos.blogg.se
Postat av: Susanne Svensson

Hej Marie
Men herregud vad du shoppat loss.... och så mycket fina saker du hittat. Nu ser jag fram emot att få se vad du skapar för läckert med allt detta :)
Ditt kuvertkort.... jaa vad säger man. I LOVE IT!!!!! Du är så duktig att skapa så jag blir alldeles mållös :) Hälsa Ted, han är så gullig som hjälper sin mamma.... Ha en fin dag!!! Kramizar Susanne

2012-11-06 @ 14:39:17
URL: http://susannesvensson.blogspot.com
Postat av: Susy

Vilken härlig shopping, så mycket fint!
Så vackert kuvert kort du har gjort också!!!

KRAM SUSY

2012-11-07 @ 20:02:16
URL: http://susysscrapmakeri.blogspot.com
Postat av: Tess

hej kompis!!
gud va fint kortet till thomas blev!! jag måste ju oxå testa på kuvertkort-vikningen.
nu la jag märke till de vackra tändsticksaskarna längst upp på din sida, va fina dom var, ser fram emot att göra min med nu.
hoppas du haft en bra helg. kram och hälsa.

2012-11-10 @ 22:35:21
URL: http://tessekwall.blogspot.se
Postat av: Jasmine

Jag var också på mässan och fick liksom du med mig en hel del fina grejer hem. :)

(Sent) Svar: Tack Marie för att du berömde mitt rosa grattiskort.

Kram

2012-11-16 @ 12:58:27
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Anneli Melsltrand

Wow vad mycket fint du köpte , du skall vara glad att du hittat dies ljusen från Marianne Design har letat överallt i webbshoppar och hittar dom inte det är deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet som står högst på min önskelista, tipsa mig gärna var jag skall leta, om du vet ................
Kuvertkortet en 10-poängare
Trevlig helg
Krammmmmmmmm
//anneli

2012-11-17 @ 08:37:01
Postat av: Iffa

Hej!

Får kika in här och kolla att allt är väl med dig =)
Tack för dina goá kommentarer du lämnar hos mig!
Hoppas du pysslar med alla dina underbara saker du fick inhandlat på mässan.....för det var ju inte dåligt shoppat av dig i Göteborg,hihi!
Får passa på att samtidigt önska dig en fin kommande advent!!
kram från mig!

2012-11-27 @ 21:01:44
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/
Postat av: Anneli

Såååå mycket kul du har shoppat
Ha en trevlig första advent!
Kramiz!

2012-12-01 @ 16:17:16
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.se/
Postat av: Johanna "pojjo"

Tack för alla goa kommentarer hos ig, du är för go :D
jag har en påse med saker här som jag tänkt skicka till dig men jag fyller på den hela tiden *ler* Så den kommer aldrig i väg..

Kraaam

2012-12-05 @ 06:20:44
URL: http://pojjos.blogg.se
Postat av: Jasmine

Svar: Tack snälla för dina fina ord.
Hoppas att du liksom jag har det bra och njuter av livet.
Kram

2012-12-09 @ 13:35:19
URL: http://jasmineskortmakeri.blogg.se
Postat av: Malin Lans

Vad roligt med scrapmässa och så mycket fint du köpt, kan tänka mig att kreativiteten flödar nu.
Riktigt tjusigt kort till 30 åringen!

Ha det gott! /Malin!

2012-12-09 @ 19:11:24
URL: http://frulans.blogspot.se
Postat av: Tess

dåligt med uppdateringar i bloggen vännen. ;)
hoppas vi kan ses snart. kramis.

2012-12-12 @ 20:11:24
URL: http://tessekwall.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0